Hej hej!!!

God morgon!!!
Sitter här o e lite lagom förbannd o besviken o allmänt putt på vissa saker.
Droppen kom i morse då lillagubbens glasögon gick pajj igen....ska ner o härja på dom jävlarna sen igen. Glasögon ska väll tåla lite mer än så!!!
Så arg!!!

Blev lagom besviken igår oxå, känns bara som om man blir tagen förgivet ibland eller bara duger då andra vill. :S
Vet inte riktigt vad det är just nu men känner bara att jag inte har lust till nåt o känner mig så sårbar hela tiden.
Minsta lilla fel o man är på gränsen till o bryta ihop!
Hoppas det bara är för tidig höstdeprition som går över.

Gubben har vart borta från oss hela veckan oxå, kan juh tyvärr inte säga att jag saknar honom men kan bero på hur jag är just nu i psyket oxå. hihi!
Se om han kommer hem idag eller blir borta ikväll med.

Jobbet går bra, vill jobba mer....hihi!!!!
Ska jobba på söndag själv hela dagen, ska bli mega skojj!
VANN tävlingen vi hade på jobbet oxå. Så kul!!!

Idag får vi se vad dagen bjuder på. Ska tvätta lite iaf o sen se om  jag orkar ta mig till optikern o bråka med dom!!!
Måste ringa öron oxå för Thias skull....alltid något!!! Usch!
Men men nu ska jag ta o ladda maskin o sen ta på mig lite kläder kanske!
Höres!!!
PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0