Jaha!!!

Ne, usch vad man slarrvat!!!
Har bara inte orkat! Har legat förkyld och haft fullt upp!
Jag tänker inte sitta här o berätta allt jag gjort dock.....för det kommer jag inte ihåg. Haha!
Kan berätta lite smått det jag kommer ihåg.

I måndags var det absolut sista kyrkansbarntimma...lite trist!
Vi pyssla lite o sen fick vi gå till klosterkyrka på rundvisning! Va faktiskt riktigt intressant!
Fick svar på hur många tegelstenar ungefär det är på hela kyrkan...haha...runt 2 miljoner.
Ne detvar verkligen intressant!
Efter barntimman tog jag med mig mina barn o Kevin o åkte till Johan o Ronny.
Ronny hjälpte mig med håret så nu är man blond igen....wiiieee!!! She´s back!
Lite silverschampoo hem nu bara så e allt snart som jag vill ha det!

Sen har det inte hänt så mycket mer i veckan....Har varit med min gumma nästan varje dag! Är alltid lika kul o vara med dig Annicha!
Anders har jobbat sent varje dag typ...jobbigt!
Har även umgåtts lite med Senita hjärtat!

Satt igår eller om det va förrgår o diskutera med Annicha oxå....nu jävlar är det slutrökt....vi ska peppa varandra o jag tror verkligen på oss denna gång!
Vad kan jag mer berätta, jo hitta två vänner på sista chansen på idol som jag hoppas går vidare!!! länkar finns längst ner i inlägget!
Jag måste oxå berätta att jag o min storasyster har börjat prata mer o mer med varandra vilket jag tycker e helt underbart! Känns bra att vi kanske kommer kunna stå varandra närmre snart än innan!
haha, min klantiga lillebror har ramlat igen o slitit sönder en ny muskel i benet så nu e han gipsad igen....stackarn!!!

Jaha....ne vet ni...jagh ar ingen aning om vad jag mer ska skriva!!!
Ska sätta fart här hemma o städa o så...får juh hem nya soffan imorgon! =D
Men gå in på länkarna neranför så ofta ni kan!!!
Hejja Joss o Simon!!!
PoK
http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.996445&selId=1.924472&currPage=15&renderingdepartment=2.34558
http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.992623&selId=1.924472&currPage=42&renderingdepartment=2.34558

Kommentarer
Postat av: JOSS

Hihihi gumman vad söt du är! <3

2009-05-15 @ 12:12:09
URL: http://redemptiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0