Hej tjolahopp...

...slår klackarna i taket!!!
Veckan har faktiskt börjat ganska så underbart!
Måndag tillbringa jag med Joss o barnen på tuna park.
Hitta lite smått till barnen.
Va skönt o tillbringa en hel dag på tuna utan att shoppa ihjäl sig!! hihi
Stanna på coop oxå o köpte eurovision skivan!
Skjutsa sen hem Jossan till Sandra.
O påtal om Sandra så kom Lökken på tuna....va så underbart o få krama om gummsan igen!!! Saknat massor!!!
Sen då....ja måndagkväll tillbringa jag framför tv:n o dega!
Tisdagen bjöd på massa bus den oxå.
Åkte på morgonen hem till Annicha drack lite kaffe o drog sen iväg på rusta.
Köpte en tvättställning till o strumpor till mor min!
Efter det körde jag hem Annicha o åkte till sveaplan o handla lite fika och gott. Plocka upp Senita o körde hem henne följde med upp en stund o snacka lite o så.
Sen åkte jag o hämta upp Thias o vi åkte tillbaka till Annicha o gick ut till lekparken vid dom o hade lite picknick med barnen. Elvira svulla jordgubbar som fan...hehe!
Mysigt som fan va det!
Åkte hem hit sen o hämta upp gubben o åkte till Maxi o handla lite.
Hem o gjorde toast o myste sen i soffan framför ugly betty o house!
Idag har jag först vart på samtal på dagis om Agnes. Det kommer nog bli skitbra då hon börjar där.
Sen åkte jag hem till Annicha o drack lite kaffe innan jag bestämde mig för attt ta mig ner på stan!
Gick sj en stund tills jag sprang på Ida. Va riktigt skojsigt att gå med henne ett tag. Sen kom även min lilla Joss.
Köpte Guitar hero Metallica till xboxen. Skulle just ställa mig o spela men hade inge batteri i gitarren så det får vänta till imorgon.
Ställde mig o fixa i köket med all disk istället.
Slängde i lite tvätt i maskin oxå så det blir gjort nångång oxå.
Imorgon ska Thias uppträda på dagis o det ska bli sååååå kul o se!!! Skriver mer imorgon om det o lägger förhoppningsvis in bilder!
PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har haft underbara dagar med er!! Är så glad som har dig som vän!! Ser jätte mycket fram emot imorgon!! Tänka sig att han har blivit så stor så fort :/ Älskar dig massor!! Puss och kram <3



Btw jordgubbarna var aaaaasgoda!! ;)

2009-05-27 @ 20:25:31
Postat av: Anonym

varför lägga till mig som vän när jag nte ens vet vem du är

nejjjj tack jag klarar mig, bara för att vi råkar ha gemensamma vänner behöver ionte vi bli det.

2009-05-29 @ 19:20:35
Postat av: Anonym

Hihihih så du köpte sånadär "mamma"strumpor? :D hihihihiih. jaaaa har varit en rolig vecka



PUSS<3

2009-05-29 @ 20:53:15
URL: http://redemptiion.blogg.se/
Postat av: Lökken

Det var riktigt kul att träffa dig... Kram kram

2009-05-31 @ 21:41:38
URL: http://sandraselaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0