Hej hopp!!!

Ja då kan jag ta o berätta lite om helgen!
I fredagskväll va jag ut på Dennys med Joss, Johan, Ronny, Ana o Tobbe!
Va riktigt skojj! Sjöng en hel del!
Joss vi måste dit igen!!! hihi!
Ända negativa med kvällen va att en 71årig slemmig tant stötte o tafsa på mig....OBEHAGLIGT!!!!
Körde sen hem Joss o Pojkarna o sen åkte jag hem till min gubbe o nanna kudden!

Lördagmorgon va det full fart!
Städa plats för att bära soffor o började småplocka lite!
Sen vid 10 tiden kom Syrrans Anders med nya soffan. Blev skitfint! (kommer bild sen)
Plocka i ordning den med alla dynor o ställde i ordning. Då vi va klara med det kom dom som köpte gamla soffan o hämta den! Jätte trevliga människor. Prata på som bara den....hihi!
Efter att dom åkt så plocka vi lite till beställde pizza o tog det lugnt en stund!
Men sen började rushen igen...hihi!
Åkte ut till syrran med pengarna för soffan o sen till coop o handla lite gott till kvällen!
Efter det blev det att leverera pengar till Ronny...hihi!
Sen bar det av hem igen!
Höll på o somna i soffan då kl va runt 19 så jag gick in o tog en kalldusch istället!
Sen va det dags o kolla på Robinsson. Knäppte över till Eurovision efter det!
OjOjOj......tänk att norge vann!!! Fan va skönt....o sen Azerbanjan på tredje plats.
Sverige blev en total flopp...hahaha!!!
Inget ovanligt....sverige har juh bara skickat skit dom senaste ggrna!
Aja, Igår va det söndag o vi städa lite o Thias åkte ed sin farmor till katrineholm.
Vi åkte ut till tuna park o skulle gå lite....det va bilträff på mekonomen så vi gick dit o kolla lite på bilarna....men ingen märkvärdigt måste jag säga!
Tog ett varv på tuna....jag köpt ett par skor för 49kr....haha....dom e grymma!
Sen hände det inte så mycket mer igår....tog det lugnt o dega i soffan!
O nu har en ny vecka börjat!
vet inte vad den kommer bjuda på men Idag fyller iaf min lilla gumma år! Grattis Senita mitt lilla hjärta!
Imorgon ska jag förbi farmor en snabbis o ta en fika o snacka lite om nget förhinder från hennes sida dyker upp.
Annars ska jag väll bara vara hemma o slita med tvätten o städa....sommom man inte gjorde nåt annat lixom!
Men ha det bra!!!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0