Ännu en vecka....

....har gått o jagh ar slarvat som vanligt!
Ja...måndagen bjöd inte på så mycke spännande.
Senita kom över hit en stund o sen hände inte så mycket mer...
Tisdag åkte jag o lämna Thias på dagis o åkte till farmor efteråt o fika o umgicks lite.
Efter farmor drog jag till Annicha o drack kaffe o snacka o hade trevligt som vanligt.
Hämta Thias sen o hem hit för att få hit en reparatör som skulle fixa vår Kirby.
Riktigt trevlig kille, har fixat så vi har årlig reparation på den o sen drulle o reservdels garanti osv hela tiden på maskin oxå...va juh inte billigt att reparera fanskapet!
Kvällen gick o sen vart det House på tv o sen sängen...hihi...lagom trött!
Onsdagen bjöd på en tripp till Annicha direkt efter dagislämning....hann ta en kopp kaffe o en cigg innan jag skulle iväg till frissan. La i en neytralisering i håret för att få bort det mesta av det gula.
Hem till Annicha igen efter frissan eftersom Agnes va kvar där.
Vid 12 då hon skulle hämta Elvira tog jag o Agnes oss till tuna park o invänta Senita o Wyatt.
Skulle leta skjorta till grabbarna inför festen på onsdag på dagis!
köpte likadana blå rutiga skjorter till dom...Wyatt fick oxå en likadan. ASG
Efter tuna åkte jag hem o invänta Anders o sen hämta vi upp Thias hos Kevin o åkte till affären o handla lite.
Tog det mest lugnt sen på onsdagskvällen.
Torsdag hmm, ja va fan gjorde jag då....jo just ja....skulle till tuna parko byta blekningen jag köpt men det fick man tydligen inte. Så då åkte jag o Thias o hämta upp Annicha o Elvira o åkte ner till bowlinghallen o bowla. Va riktigt skoj fast Elvira kanske inte spela så mycket men tror hon hade kul ändå. Gick till corner efter o åt lite.
Gick till blommaffären som ligger på gallerian efter o köpte två stora röda rosor till min gubbe bara för att.
Åkte sen o lämna Annicha hemma hos dom o åkte ut till grönsta sen där Anders va o bytte däck på bilen.
Då han va klar åkte vi till statoil o pumpa däcken o sen hem o fixa käk....grädda pannkakor på 12dl mjölk....hehe, blev en del!
Efter maten blev jag extremt uttråkad o hoppa in i duschen men efter duschen smet jag iväg hemmifrån till Andreas....=)
Alltid lika kul....=P
Kom hem runt 23 kanske hon va....o gick o la mig o somna direkt typ.
Fredag år frukost o slängde sen i blkning på dom sista få gula fläckarna man hade kvar i huvet o sen vart det stan o träffa Jossan. Ragga med henne ut på krogen så bolaget nästa.
Gick runt o kolla lite i affärer o hade trevligt. Åt lunch på Donken o sen vart det typ hem efter det.
Fixa i ordning lite hemma o började med maten sen. TACCOS!!! mums =P
Vid 18 tiden kom Joss o då satte vi oss o åt o började dricka lite smått. Satt o kolla på talang o drack vidare tills det va dags att gå till bussen o åka ner till hyttan o sjunga en jävla massa.
Ronny, Johan, Ana o Tobbe kom oxå o gjorde oss sällskap o Jessie va oxå där. Synd bara att det blev som det blev gumman...kände mig taskig men visste inte vad jag skulle göra.
Aja...kul hade jag iaf o onykter blev jag men med bredaste leendet hela kvällen. Låg tom dubbelvikt av skratt då vi skulle sjunga främling o Johan tog i allt han kunde o bjöd på sig själv....Usch usch....har inte haft så ont i käkarna på länge!
Hem sen o myste lite med gubben innan det va dags o sova.
Vakna runt 11 på lördagsmorgonen.
Hela Lördag blev en riktigt slappa dag! Satte mig tom o tog en powernap i soffan under fleacefilten.
Gjorde pizza senare och åt o hade det gått innan det va dags för Robinson på tv.
Efter robinson kolla vi på hundtricket o satt o skratta lite granna....sen vart det massage i sängen innan det va dags o sussa.
Idag då....ja börja med att städa köket...Anders fick nå ryck som smitta så köket e tokfint o städat nu...jag åkte sen iväg till Annicha för att ta henne till babyprofsen sen.
Hem hit igen o åt kvar det som fanns kvar av pizzan innan vi drog till stadsparken o träffa Annso m fam, Camilla o tjejerna, Pia med barn o sen kom fler till plats! va riktigt trevligt o skojj.
Åkte sen o handla lite mjölk o fetaost till salladen vi skulle ha ätit ikväll.
Då jag kom hem ringde Tallie o ville att jag skulle komma över så jag sprang över dit en stund. lagom då jag landat där ringer gybben o säger att han ska på race med Thias o syrrans kille o barn. Så det va bara o traska hem igen.
Så nu sitter jag här i det roliga vädret med huvudvärk o en dotter som vägrar sova...hehe!
Så nu vet ni hur veckan sett ut.
PoK

Kommentarer
Postat av: Camilla

trevligt att träffas idag Kram Camilla

2009-05-24 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0