Vilo Söndag och h**vetes Måndag

Mmmm....Söndag ja....
Klev uppå ganska tidigt o satt o sega en stund innan vi åkte hela familjen till solariet o städa...TACk igen gubben för att du hjälpte mig! Efter att ha slavat klart åkte vi till donken o åt....gott!!!
Hem o smågreja lite innan jag drog till Andreas där jag tillbringa eftermiddan o kvällen fram till kl19 då jag åkte hem hit igen o kolla på Wipe out. Blev ganska snabbt trött så jag gick o la mig o sov. Måste somnat på direkten för jag hörde inte när gubben kom o la sig!
Vakna imorse när hans klocka ringde...då skulle han iväg o han e juh borta till imorgon så...*snyft*
Fast la mig o somna om en stund igen!
Klev sen upp för att egentligen göra oss i ordning för att åka till sjukhuset till ögon med Thias men så blev det inte för han mådde inge vidare så jag tog tempen på han o det visa sig att han hade 39,5 graders feber så det blev inge sjukhus där inte!
Vid tolvtiden åkte jag hem till Johan o vi sjöng lite karaokee o spela lite guitar hero. Det var riktigt skojj...beställde hem pizza oxå....mumms!!!
Klockan 15 åkte vi till besiktningen. Va nervös långt innan o det hade jag juh all rätt att vara.
Bilen har numer rost cancer...en månad kvar att leva...så illa gick det för min lilla bebis....fy f-n e allt jag har o säga...blir så ledsen...har både skrattat o gråtit åt eländet! Mest varit ledsen....det är juh trots allt min första bil o det är väldigt speciellt för er som inte förstår riktigt hur man kan grina över en bil.
Åkte hem till Johan igen efter besiktningen o grät lite o spela guitar hero ännu mer tills jag åkte hem...nu sitter jag här med en sovande Agnes o en sjuk liten Thias som somnar när som helst. Så nu ska jag försöka hitta på något att göra här i min ensamhet...hänga tvätten och sen blir det väll msn o tv resten av kvällen! Men men nu blir det en cigg och sen hänga tvätt...hörs imorgon!
PoK
P.S Älskar dig min lilla bebis bil....du kommer alltid vara den bästa!!! D.S
P.P.S Grattis Elle vart du än är....saknar dig vännen....R.I.P D.D.S


Kommentarer
Postat av: annsominandrasida.blogg.se

saknar dig gumman ska bli roligt att träffas på fre =) pussssss

2009-03-18 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0