Trött o ont!!!

Idag har jag ont i kroppen tack vare gårdagens skruvande av garderob....gubben står nu o skruvar i det sista.
Fick igår kväll världens gulligaste telefonsamtal...hihi,,,Kevin ringde o sa att han ville åka bil hem....sååååå söt! Åkte o hämta honom o Senita....o gumman det va så lite så....du vet att jag alltid ställer upp!!!! Älskar dig oxå massor!!!

Åter till dagen då....Thias fick åka till dagis idag...skönt för honom att få leka av sig lite på dagarna igen. Jag o syster åkte till jysk men det jag ville ha fanns inte kvar. =(
Sen åkte vi till MAXI o Cajsa köpte Guitar Hero Aerosmith till sitt wii o jag köpte lite mat! Hem o åt lite lätt o sen bar det av att hämta Thias. Hem o städa o gjorde om lite i köket o sen va det dags o göra mat.....tog ett par parti Yatzy medan vi vönta...Cajsa vann dom 2 första ggrna o jag den sista...hihi! Hon gjorde en korvgryta till oss....smaskig som bara den o jag som inte är så förtjust i korv åt som en tok....hihi!
Efter maten kom gumman min över en stund....kan tänka mig att Thias tyckte det va kul o träffa Kevin igen en liten stund. Agnes o Wyatt tyckte det iaf....det märktes. Vi tjejer ställde oss o sjöng lite Lips...haha....riktigt skojj....kommer snart inte ha nån röst kvar om jag ska fortsätta sjunga som en tok!
Vid 20:00 gick gumman min hem med sina pojkar....känns så konstigt när vi inte träffas så mycket som vi brukar....känns nästan som om man saknar en i familjen...=)
Hjälpte sen gubben min med garderoben o skruva fast skenorna där garderobsdörrarna ska sitta...ett jävla göra dt oxå.
Sen va det juh självklart dags för House på 4:an.....hur grymm e inte han då....fy vad jag älskar den serien men tycker han borde ta tillbaka gamla teamet...=(
Nu ska jag snart hjälpa gubben igen.  I morgon ska vi till farmor vid 12 tiden o sen blir det kanske tuna då anders kommit hem om han vill annars åker vi själva dit! =P
Ne nu ska jag ta o hjälpa gubben min men vi kanske hörs imorgon!!!
PoK

Kommentarer
Postat av: annso

SAknar dig gumman saknar dig massa

2009-03-04 @ 06:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0