Torsdag o Fredag

Japp, åkte iväg med Agnes på ettårs kollen. Hon fick vaccin och mättes o vägdes...hade gått ner 100g och vixit en cm...hon är hela 76cm lång nu! HIHI! Hon blev väll dock lite gnällig sen av vaccinet.
Gick in o handla lite då vi va klara på bvc, Agnes fick sitta i korgen man kan dra och det är sååååå roligt tycker hon...hihi!
Hem o åt lite lunch sen kom Nicke över o lira gura. Jag stack iväg o hämta grabbarna på dagis o hem hit igen.
 Dona lite o satt vid datorn medan Nicke kämpa på med guran! Haha....jävla nörd!
Gjorde lite mat till oss oxå och vi åt o sen fortsatte guitar gå het på tv:n.
Nicke stanna väll tills klockan va 21 eller 22 då knata han hem med kevin.
Anders stannade kvar vid herrfallet över natten så jag blev själv. Blev dock inte så sent jag stanna uppe innan jag gick o la mig!
Fredagen tillbringa jag hemma hela förmiddagen o småplocka lite. Vid 14 gick jag o mötte upp Senita med familj sen knata vi ner på stan. Köpte en mössa o vantar till Agnes och sen två tröjor till mig...skit fina!
Satte oss o åt på 21:an och sen kanata jag o Senita med dom två små hem till Annso o gratta lilla Alice på hennes ett årsdag. Hon va sååå söt! Gott med lite fika! Kom där ifrån runt sjutiden då gick vi via hemköp hem. Köpte lite gott till kvällen o det mesta av alla bakingridienser.
Knata hem hit o satte oss o kolla på let´s dance. Morgon åkte ut...lite sorgligt men jag håller stenhårt på Magnus nu nästa fredag. Tycker Laila har visat upp lite väl mycke kroppsdelar för att få vara kvar.
Satt o kolla på Samantha till det sluta o sen gick jag o gubben o sussa. Skönt o få krypa ner brevid honom igen.
Sov fram till hlav sju imorse o sen har vi suttit o slappat fram tills nu....nu ska jag sätta fart o städa o då gubben kommer hem från affären så ska jag sätta igång o baka...Senita kommer över o hjälper mig sen. Se om man kanske hinner sola sen oxå. =)
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0