Tisadagen o dagens planer

Igår va det en fulldag!
Vaknade o va fortfarande mätt efter min o pappas kväll!
Anders tog ungarna till dagis o sen åkte han till vägvärket. Jag satt hemma o slappa o snacka på msn! Skönt det med ibland!
Anders kom hem o hade klarat teoriprovet...GRATTIS gubben min!
Sen satte han igång i badrummet o skulle försöka koppla in handdukstorkaren men det gick åt helvete.
Jag tog bilen runt 13 tiden o hämta upp Senita o körde henne till jobbet då jag ändå skulle till apoteket o hämta ut mina p-piller. Sen efter att bråkat en stund på apoteket fick jag tillslut dom o sen bar det iväg till dagis för att hämta pojkarna. Dom körde jag hem till Nicke där jag även stanna en liten stund o snacka. Alltid kulo snacka med honom. Vi har juh trots allt lite gemensamma intressen som vi kan få för oss att snacka om!
Sen va det dags att bege sig hem hit igen. Försöka hjälpa Anders i badrummet men det ville sig verkligen inte så vi får se om det blir nån handdukstorkare! =(
Gjorde mig sen i ordning o åkte hem till Andreas...va riktigt skojj o träffa han igen! Satt o snacka om lite allt möjligt! Titta på Scrubs oxå....fan va man e efter ibland...hihi! När det var slut drog jag hem till Senita igen o där väntade det mat. Sen kolla vi på house o rätt som det är plingar det på deras dörr o då kom våra ljus! Så det blev en hel del att lukta på o Anders tyckte faktiskt om typ alla vilket jag va rädd för att han inte skulle göra! =)
Idag ska jag försöka hinna sola med gumman min om inte Thias har oturen att få stanna hemma från dagis....vilket jag hoppas att han slipper. Gubben  min jobbar juh idag så det blir ju barnen hela dagen då i så fall...men Nicke kommer ta småttingarna om vi solar! Gulligt gjort!
Ne nu ska jag ta o klä på mig o sen göra mig i ordning för att knata över till Senita...men vi höres!!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0