Tisadag o Onsdag

Tisdagen vakna jag o va väldigt trött....sov inge vidare. Behöll Thias hemma från dagis o slappa mest hela dagen. Tvätta en hel del iofs men annars va det mest lugnt!
På kvällen kom Senita med familj över. Nicke ställde sig o spela lite guitar. Åt lite varma mackor oxå då gubben kom hem o tittade på House. Kevin somna i fotöljen så han blev kvar här fast dock på madrass i Thias rum. Jag sj gick o la mig ganska så direkt efter house o så oxå. VA helt slut.
Vakna ganska så tidigt på onsdagsmorronen av två smått skrikande grabbar. Alltid lika kul. Utfodra dom med frukost o körde dom sen till dagis. Passade på att åka till hemköp och köpte lite blöjor til lAgnes. När jafg kom dit ringde Annicha o fråga om jag ville komma o dricka lite kaffe vilket jag givetsvis ville eftersom det var ett bra tag sen vi träffades. Helt underbart att få se dig igen gumman....o magen!!! Haha! LIlla tjockis! 
Fick lite kläder till Agnes oxå fast mest större stl som hon kommer kunna ha sen....jätte söta. Slipper hon anbända brorsans gamla kläder...hihi!
Hade tänkt o springa upp en snabbis till andreas oxå men han va juh inte hemma så det blev att åka hem hit o börja röja. Lagom när jag parkerat bilen hemma får jag ett sms från Kjelle om att jag ska ringa han. Ringer upp på direkten o det visade sig att han ville låna min bil. Så det var bara invänta honom och sen gick jag in! Storstäda Thias rum, så nu kan tom Agnes vara där inne o leka. Sen röjde jag så gott jag kunde i vardagsrummet. Blev väll lite besviken då Anders kom hem om att han inte kunde hjälpa till lite fast jag sa att jag städa inför helgen o så....han märkte juh nget förrän jag sa det heller så. Känns juh kul!
Har juh dammråttor som attackerar här hemma! =(
Blev inge mer städa iaf...tappa lusten totalt...får väll ta det idag så gott det går. Måste börja tänka på baket oxå inför helgen! Suck!
Snart jag jag iväg här med Agnes på vad jag tror e ettårskontrollen. Ska bli skojj!
 Thias har sovit hos Senita inatt....Skulle bli knas annars med dagis o Agnes tid. Man kan juh inte va på två ställen samtidigt. Men idag ska han faktiskt hem. Saknar honom juh!
Se vad man mer hittar på idag...kanske åker o solar ikväll då gubben kommit hem! Vore juh förbannat skönt! Men det märks juh!
Ne nu ska jag göra lite morgonkaffe o sen klä på mig!
PoK
HÖRS IKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0