Snart helg igen!

Haha, fick en komentar på msn av Jessie att det uppdateras dåligt här o det kan jag juh hålla med om...ni får helt enkelt komentera mer oxå så det är roligare att skriva blogg!
Tisdagen va en ganska lugn dag. Mait åkte o hämta Thias på dagis o kom hit o fika lite o passa barnen då vi gick ner till banken o fixa lite.
Tisdagen bjöd faktiskt inte på mer spänning...House på kvällen o sen sängen.
Onsdagen tillbringa jag  o Agnes i sängen....mådde lite illa. Trodde det va magsjuka men det var det nog inte eftersom det gick över till igår.
Igår var jag hos Annicha nästan hela dagen. Va underbart att få umgås med henne ett tag oxå. Vi åkte en sväng till rusta o köpte lite skit! HIHI!
Fria till min gubbe igår oxå och han sa juh nite nej iaf men jagvet inte riktigt hur det lev. Vet bara att jag tänker sätta mig o planera lite bröllop o så...hihi!
När gubben sluta åkte jag hem hit o hämta upp honom o sen åkte vi till Ica maxi o handla lite...behövde inte handla hem så fasligt mycket då vi hade massor av mat i frysen kvar. Men köpte lite basvaror o lite kött o så.
Sen åkte vi hem o gjorde taccos...mmmmummmms!
Kolla sen på Sveriges värsta bilförare. Haha...fattar inte hur en människa kan vara så trög som Gurkan! Skojjar du...skämtar du...osv....ojojoj!
Blev sängen ganska direkt efter...fattar inte hur trött man kan vara ibland. Men man har juh fått sova lite längre iaf....skönt det.
Nu sitter jag här o uppdaterar så gott jag kan. Ska lägga in lite bilder sen från gårdagen i lekparken med Annicha o ungarna.
Nu ska jag lägga in lite tvätt i maskinen o invänta samtal från Annso o se när min lilla docka kommer hit. Ska bli så roligt o mysigt o få ha Alice idag.
Ikväll är det Let´s dance final oxå....wiiieee...va roligt! hoppas verkligen Magnus vinner.
Aja....får se om jag hinner skriva mer ikväll annars blir det väll imorgon...(hoppas)
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0