Snart en till vecka över....

Jahaja!!! Mina ord om att skriva varje dag gick inte så bra....måste skärpa mig.
Ja vad hände resten av veckan då? Garderoben blev klar iaf....kläderna flyttades in...så fint....lite småputss runt garderoben sen bara. Onsdagen tillbringa vi hemma på morgonen o sen drog vi till tuna park o shoppa loss lite. Syrran köpte lite kläder. Jag hitta ingen speciellt men fanns mycket jag egentligen kanske ville ha men men. Va o köpte färg till syrrans hår oxå som jag sen färga.
Torsdagen va en liten slappdag gjorde slingorna till syrrans hår...gubben jobba o jag o Cajsa va hemma till det var dags att hämta Thias på dagis...direkt efter det drog vi hem till Senita en stund o va där o snacka lite o jag fick träffa Daniel...en trevlig prick. Spela lite yatzy o hade det trevligt. Sen ringde gubben o vi åkte hem med Agnes till honom o drog iväg o köpte dricka o sånt o sen hem! Lite senare kom Senita o familj över o vi beställde pizza o sen spela vi lite spel...Upp till bevis....asroligt...man skratta en hel del! Finns bilder från en gren i spelet som heter Kropp mot kropp. =)
Kvällen rulla på o dom knata så småningom hem...vi satte igång en rulle men både jag o Cajsa somna...så bra tyckte vi den va...haha! The Aviator med Leonardo DiCaprio....fatta inte så mycket av den så.
Fredagmorgon gick lite allmänt segt...hihi...men så småning om tog vi oss ner på stan o träffa Annso m familj...jätte trevligt....gick o shoppa loss lite....köpte 3 par trosor, äggkoppar, en kortetui med plastfickor och sen fick jag en tunika av gubben min för att jag hade namnsdag...gullgt. Han fick två nya ringar till sitt öra oxå från mig....jätte fina! Puss på dig min Pys!!! Cajsa shoppa loss en hel del med....köpte puder, tre par skärp och lite annat smått o gott. =)
Va underbart att träffa Annso oxå o tillbringa en hel dag med er på stan.....Förresten...blev det nån bot med hem??? hihi
Trötta o jävliga skildes vi åt o vi åkte hem o dumpa saker o tog det lugnt en stund. Efter ett tag åkte jag o siss till ÖB o köpte lite gott till kvällen...sen hem o bänka oss framför tv:n o kolla på Let´s dance....fan va fint det var då Magnus o Annika dansa till skönheten o odjuret...så vackert!!! då Hjälp börja kom mina trötta ögon o jag slumra väll till....hihi...missa halva Hjälp o sen utröstningen på Let´s dance men gubben berätta att Niklas åkte ut vilket jag inte kan fatta....gammkärringen kan väll för fan åka ut nu....hon e fan inte värd att vara kvar!!! Morr!!!
Men men....idag har vi åkt till Uppsala o lämnat min babysiss vid bussen...dags o åka hem igen...veckan gick för fort ='( saknar henne redan!!! Men det var en underbar vecka. Sen åkte vi hem igen o fixa lite hemma....eller låg mest o slappa...haha! Gjorde mat sen o efter maten gick jag över till mitt hjärtegull o kolla på så ska det låta som hon spelat in o direkt efter det blev det melodifetival med mycke svordommar!! Okej att Sverige kan representeras på engelska o svenska men turkiska???? Nu får ni för fan ta o skärpa er....o låten e juh inte ens bra!!! Då e fan irritationsobjektet Ugglas betydligt bättre represetant för sverige....ooooooh.....blir så arg!!! Va fan nästa år kan väll vi ha en låt på kinesiska eller varför inte ryska eller så....fan bara kommam med alla förslag ni har!!! Usch...har juh ballat ur totalt....arg!
Får väll hoppas att den inte lyckas vinna allt bara....hejja E.M.D eller Månz!!!
Efter melodifestivalens alla svordommar blev det film på trean...min stora kärlek....den e juh såååå bra!!!
Då filmen va slut va jag oxå ganska slut så Nicke följde mig hem...(gulleplutt) o nu sitter jag här o funderar på morgondagen....Annso kommer väll över imorgon på en kaffe o sen får vi se om Senita o dom kanske kommer...märks! hihi ; )
Men men tack för en underbar vecka min älskade Cajsa o tack för i fredags Annsogumman o TAck hjärtat för ikväll!!! Nu ska jag ta min gubbe med mig till sängen o mysa lite o sen sussa!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0