Slarv slarv slarv!!!!

Jaha då har man slarvat igen då med bloggandet!
Men nu e jag här o kan berätta om veckans små höjdpunkter.
Vet att veckan börja bra med sjuka barn...inge dagis o inge barntimma.
Måndag o Tisdag måste vart väldigt slöa då jag inte riktigt minns vad jag gjorde då.
Onsdagen tillbringa jag med följa med gumman till solariet o sola. Sen skulle det städas men Ebba det lilla klant arslet skalla solariet och golva sig själv. Slog ett fint jack i höjd med ögonbrynet...svullen o fin blev man.
Senita va helt säker på att jag fick en hjärnskakning men det vet inte jag om det var. Iaf efter städning var det coop som vänta o vi köpte taccos o åkte hem hit....blev att gumman o jag fick slänga i oss en varsinn tacco o sen sticka. Redan sena så blev vi ännu senare då en dumfan hade bränt upp statt o det inte gick o åka där jag ville så det blev omväg till hållsta men vi kom fram till ljuspartyt där det shoppades för 600kr....lite mer...hihi!!! LJUSKÅT!
Skulle ha stannat hos Linda men åkte hem pga min yrsel...jobbigt.

O jag minns inte vad jag gjorde på torsdagen heller ordentligt...Senita hjälp mig....=P
Fredagen tillbringa jag o gubben hemma med gos i soffan framför let´s dance. Mysigt faktiskt....blev sängen ganska snabbt efter det. Va lagom trött o sliten efter förkylningar på barn o mig själv.
Lördagen blev soft på morgonen....Tallie kom hit på morgonen o följde med mig till solariet o jag bjöd henne på en solning då hon behövde rensa huvet lite. Städa klart o sen hem hit igen. Sen vart det greve gott med gumman min...köpte godis för 177kr....asg!
Vid tre tiden åkte gubben o Thias till uppsala o hämta upp Cajsa som kom med bussen från ö-vik.....wiiiieeee....helt underbart då dom väl kom hit med kramkalas.
Efter ett tag här gick vi över till Senita o kolla på melodifestivalen. Tyckte väll inte att nån av låtarna va direkt bra. Thorleifs låt gunga det lite till iaf....hihi. Star pilots tyckte jag verkligen inte om den hade man juh hört innan kändes det som eftersom den är väldigt lik en låt som spelats sönder på radion...kommer dock inte på vad den heter men men.
Igår va det fullt upp....Städa på solariet fast det gick relativt snabbt tack vara syster yster som hjälpte mig...puss på dig!
Sen hem hit o fixa sig i ordning o sen va det kalas hos Micke...hihi....kul o träffa hans syster o mor igen...long time ago!
Hem sen o gjorde sconespizza....haha.....ne men hemmagjord pizza med sconesdeg. Gumman lärt mig!!!
Gott gott o mätta o belåtna ställde sig syster o jag o körde lips som gubben min köpt till mig!!! Det var riktigt skojj. Om det lät så bra det vet vi inte....får fråga dom stackare som hörde oss. hihi!
Idag har det varit slödag.....Jag o Cajsa har degat med barnen hemma tills kl 13 då anders kom hem. Då började vi mäta för garderoben o vipps nån halvtimme senare va det bestämmt. Silvan nästa!
Köpte ny garderob o nu har vi monterat ihop allt utom skjutdörrarna....dom spar vi till imorgon....pust pust! Jävla slavgöra att fixa allt....men gud va skönt det ska bli o få in alla kläder i garderoben igen.
Nehe....det va det.....ska försöka skriva lite oftare så man inte missar eller glömmer det man gör om dagarna...hihi!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0