Onsdag o Torsdag

Onsdagen blev det ingen solning på ändå...hade jätte ont i huvet så jag gick hem till Senita o satt där i stort sett hela dagen. Gick o hämta ungarna på dagis tillsammans med Nicke.
Thias stanna kvar en stund då jag gick hem o tog ett bad o vila en liten stund innan dom kom över o åt hemma hos oss. Satt o kolla på I Am Legend efter maten och efter det gick dom hem. Filmen va helt ok...fast hade kunnat varit lite bättre men men den dög juh!
Igår då...vakna med huvudvärk igen o ringde vårdcentralen o fick komma dit vid kvart över 10. Hon som jaghade misstänker migrän så fick medicin utskrivet men ska på återbesök inom en månad typ för att göra en grundligare undersökning! Mindre skojj! Men hoppas att tabletterna hjälper nu så jag slipper huvudvärken.
Åkte sen hem o låg framför tv:n hela dagen typ. Senita hämta med sig This hem till dom en stund o sen kom Nicke o han hem hit en stund på kvällen o Nicke o jag lira gura! Måste klara duellen mot The Devil nu bara sen ska jag se om Nicke kan klara sig så långt utan att flippa...hihi!
Idag måste jag försöka ta mig till Johan....måste träffas saknar så mycket! En kopp kaffe skulle vara gott i en god väns lag! =)
Sen blir det nog relativt lugnt idag...fick redan ta en tablett...usch...vill inte ha huvudvärk idag.
Kvällen tillbringar jag nog framför tv:n o kollar på Let´s dance. Top 4 juh! Ikväll måste gammkärringen åka ut annars e det något som e stort fel på svenska folket!
Får se dock om vi sitter hemma eller om vi smiter över till "familjen" o tittar! Ska snart fixa frulle o sen ska jag väll försöka städa lite...om man nu får arslet ur vagnen till att orka ska jag även bädda rent i allas sängar här hemma.
Kanske ringa Nicke o kolla om han vill komma över hit då Senita ska städa...fast han har kidzen. =)
Hörs senare eller imorgon!
PoK

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej gumsan, nu är jag inne och läser och titta jag skriver en liten komentar är du nöjd :):):):) skämta ba, kul att läsa din blogg så man kan hänga med lite i vad det är du sysslar med, saknar dig vännen min. längtar tills du kommer upp igen. kramar till tusen

2009-03-13 @ 09:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0