Måndagen!!!

Då kan jag ta o berätta om dagen i helhet...=)
Började ganska slappt imorse med att gå i pyjamas hemma tills klockan 10. Anders stack då iväg till trafikskolan där han tillbringa hela dagen typ. Vid elva stack jag iväg o hämta grabbarna på kyrkansbarntimma o åkte sen till Senita. Det gick jätte bra då jag gick..Agnes grät inget. Åkte till frissan som jag tror blev ganska glad över att se mig. Det var kul o se dom igen oxå. Sen sattes det igång med avfärgning o färgning o vice versa....klippte mig då jag ändå höll på...fast bara topparna. Tror det blev bra iaf...hihi! Ne men det r klart det blev bra! Nöjd e jag iaf!
Efter frissan åkte jag hem till gumman min igen o fick lite mat i magen sen stack hon iväg o jobba o jag o Nicke satt o snacka en stund...tills Anders ringde o sa att han va hemma. Då tog jag ungarna o åkte hem o gjorde mig i ordning för att åka ner till Bishop o möta pappa. Har haft det riktigt trevligt o mysigt med honom. Det va en riktigt lyckad kväll...vi åt gotto satt o drack lite öl o prata om allt mellan himmel o jord. Va så underbar att få va själv med honom o det sista han sa innan jag klev ur bilen va att det här får vi göra om.
Jag kan inte riktigt fatta att vi har det så bra mellan oss nu efter allt vi gått igenom...men det känns bra att äntligen fått tillbaka den kontakt vi hade när jag va liten! Tack pappsen för en riktigt trevlig kväll...o tack för blommorna jag fick!!
Såg till oxå att gumman fick skjuts hem efter jobbet så hon slapp gå hem i mörkret.
Nu sitter jag här hemma o sneglar på city akuten samtidigt som jag skriver detta...känner smått av dom två öl jag drack vilket tyder på en ganska tidig kväll ikväll....hihi!
Blir ingen Annicha imorgon...hennes två hemma e magsjuka!!! Jobbigt!
Men men ska kolla klart på city akuten nu o sen ska jag knoppa men vi höres....kommer bild sen på nya frillan!!!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0