Lördagsbak, Kalassöndag och 1års Måndag

Lördagen blev en lyckad bakdag!
Senita kom över o hjälpte mig och baka.
Vi gjorde snoddas, chokladkakor, minttoppar, syltgrottor, muffins och tigerkaka.
Allt blev jätte lyckat och tusen tack igen gumman för all hjälp!
Efter bakeriet tog vi o åkte till solariet o sola lite. Så skönt att få lägga sig o få lite färg efter allt bakeri!
Efter solariet gick vi till coop o handla lite sen åkte vi hem hit o svulla pizza o kolla på expedition robinsson. Det var en skön med fullspäckad lördag!
Söndagen klev vi upp o fortsatte städa lite och fixa inför kalaset.
Blev lite gäster o Agnes var glad hela tiden.
Pappa o kicki, Alle o Anders, Mait o Göran, Annicha o Elvira, Erik o Tessi m barn och LArsson o Sandra o lilla Nova kom!
Va riktigt trevlig. Va dock lagom trött då alla åkte hem...usch vilket plock det blev efteråt. Slappa framför tv:n efter allt stök. Somna ganska snabbt. Agnes somna oxå snabbt den kvällen men jag tror hon va rätt nöjd med dagen o alla presenter hon fått. Hon fick kläder och leksaker. En rosa bobbycar blev nog favoriten. Hon va så glad då hon fick sitta på den. hihi!
Igår Blev vår lilla prinsessa 1år redan. Sjukt hur fort det gått. Vi åkte iväg på morgonen o lämna Thias på barntimman o sen stack vi iväg till coop....hitta ett lekkök till agnes som hon ficki födelsedagspresent från oss. Nu kan hon stå o leka vid det och jag tror hon gillar det massor faktiskt.
Sen va det dags för gäster igen. Annso med familj kom o Senita m familj o sen min lilla Joss. Kul att hon ville komma.
Agnes fick en dock o kläder av Annso, en leksakselefant av Senita o dom och av Joss fick hon en jätte söt gosenalle. Den va mysig. Agnes gosa in sig i den lite granna.
Alice den lilla sötnosen somna imin famn igår igen. Hon e juh bara sååååå go. Ska få låna henne på fredag till lördag....ska bli såååå roligt o så mysigt! Tack igen gumman för att jag kommer få ha henne. Kan va skönt för er att få lite kvalitetstid med Tiffan! Hon e juh så söt hon med. Hon va så duktig igår som satt med stora pojkarna ute i köket o fika utan mamma o pappa. =)
När Annso me familj åkte hem åkte Lips fram här hemma. HIHI! Va jämna matcher mellan oss tjejer!
Efter ett tag körde Anders hem Jossan och vi fortsatte köra Lips en stund men sen blev Wyatt trött så dom knata hem. Vid 20:30 tiden typ kom Johan o Ronny över en stund oxå. Fast våra barn sov då! Kevin spendera oxå natten här eftersom Wy skulle till sjukan idag! Två bajsincidenter blev det innan vi kom iväg till dagis. Tycker så synd om Kevin som har problem med det o hoppas verkligen ni kan få hjälp med det gumman!
Känner mig lite orolig för min lilla gumma oxå...du vet varför hjärtat! Tycker inte om då det blev som det blev igår. =( Hoppas det löser sig men du vet vad jag sa oxå...mitt hem e ditt! =)
Idag får vi se vad som händer. Gubben skulle ringa banken så vi kanske kan komma dit idag o prata med dom om att ev få ta ett lån! Måste juh snart ha ny bil men jag känner mig så ledsen över min pärla så jag vet inte om jag vill byta ut henne. Titta på en bil igår men den kändes inte rätt att byta ut min älskling mot. =(
Måste verkligen klicka 100% med en ny bil om jag ska kunna byta bort min. Annars skiter jag i en ny bil o får ta gubbens saab en stund istället tills jag hittar en som verkligen skriker wow. hihi!
Ne nu ska jag ta o slappa lite framför tv:n tills gubben ringer o jag vet vilken tid jag ska iväg. Efter dagis sen kommer jag troligtvis sticka över till Annicha en stund oxå. =)
Men vi hörs mer ikväll!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0