Helgen=)

Lördagen blev bra. Åkte iväg med Alice i bilen till jobbet o mötte upp Kjelle som tog emot lillan. Sen gick jag in o börja städa....fan så det såg ut på golvet.
Då jag va klar med städningen la jag mig o sola. Så skönt att koppla av i solariet efter att ha städat.
Efter min lilla solning åkte jag hem o hämta upp familjen sen bar det iväg till diversebilfirmor. Kolla efter ny bil. Hitta en liten älskling som jag får reda på om dryga timmen om jag kan köpa. Håller alla ben i kroppen korsade av förväntning. =)
Säger inte än vad det är för bil eller så.
Efter att ha provkört och skrivit lite papper åkte vi hem o jag tog en snabbdusch. Sen åkte jag hem till Andreas. Va rikitgt skojj o skönt att få komma bort en stund.
Hem vid 19 tiden och förberedde för earth hour. Satt o kolla på robinsson i mörkret. Men årby e juh så jävla tråkigt så det var typ tänt överallt. =( Inte mysigt alls. Somna i fotöljen som vanligt och gick sen o la mig ganska så snabbt.
Igår söndag va det slappt....mensvärk o ryggvärk....o samtidigt fick jag huvudvärk...morr.
Tog med hela familjen o städa på jobbet. Gick jävligt segt men det blev juh gjort.
Iväg till barnens hus efter det o leta present till Towe. Hitta en hoppboll i form av en häst o sen en speldosa av nåt slag. Uppskattades mycket. Farmor kom o hämta Thias o dom åkte till Katrineholm innan oss. Vi åkte till växtriket o köpte blomma till Tessie sen hem o åt o gjorde oss i ordning o sen åkte även vi till Katrineholm. Va riktigt trevlig som vanligt där borta och vi kom inte därifrån förrän runt halv åtta kanske...vet inte riktigt vad klockan va...hemma halv tio iaf. Va lagom trött....usch....o mätt av allt gott vi fick. Vi gick o la oss ganska direkt efteråt. Sotis har legat o gosat med mig hela netten...om jag vände mig följde han efter...så sööt.
Nu sitter jag här o inväntar samtal från Gj bil....hoppas hoppas!
Senare får vi se om jag går över till Senita gumman. Wyatt blev juh lite småsur på mig igår då jag kom sj o lämna nyckeln....han titta efter om det inte va fler så. Agnes o han måste träffas för att se om det är därför dom matvägrar. Man kan juh tappa aptit då man saknar sin älskling.
Ja saknar jämt min älskling....=) Ska bli så roligt att börja planera bröllop och allt som hör till. Längatr som fan. Måste bara komma på om vi ska gifta oss iår eller nästa. Han gick juh ner på ett knä i duschen igår o fria till mig oxå....så sööööt! Klart jag svarade: JAAAAAAAAAAA!!!!
ne nu ska jag fixa frulle o sen vänta....men skriver sen!!!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0