Fredagsmys o Lördagsgodis!

Hej hopp!
Fredagen bjöd på lite allt möjligt....haha...eller inte....klarade duellen mot The devil i Guitar hero så nu har jag klarat 3:an på medium...kanske ska ge mig på hard snart!
Ställde mig o grädda pannkakor efter att ha klarat det...fick väll nåt ryck bara o gjorde oannkakor på över en liter mjölk...hihi. Mätt o belåten vart det att sitta o gäsa en stund på sofflocket tills
Annso o Kjelle kom över en stund. Det var skojj att få lite besök av dom oxå.
Efter att dom avrt här o så gick vi över till Senita o Niklas o kolla på Let´s dance...äntligen åkte Elisabeth ut....hejjar fortfarande på Magnus...hoppas han vinner allt. Kolla på hjälp oxå men har lessnat på det gansak rejält så jag o Niklas satt o dryga oss mot Senita o Anders...haha...kul osm bara den då Anders till slut flippa på oss.
Sen bar det av hem utan thias som sov kvar trots Kevins små tappra försök om att få sova hos oss...hihi...han skulle inte somna men till slut låg han på vardagsrumsgolvet o kronsov...hihi...så söt!
Vakna idag o gick upp o det första jag gör är att slå i fotknölen så jag har skapligt ont i min fot just nu...=(
Fick linda den då vi skulle gå över till Senita.
Vid 11 åkte jag iväg o städa...va inte alls på humör då jag åkte men fick ett ganska bra städhumör då jag väl kom dit. gick ganska så snabbt o städa o efter allt slit gick jag in o la mig själv i ett solarie o bättra på min färg lite...varmt o skönt.
Sen bar det va hem där jag hitta gybben min i pyjamas fortfarande...kl 14 på dagen...hrm....ska inte säga vad jag tänkte. Blev lite tjafs eftersom vi skulle åkt till Karlssons i Strängnäs men det blev aldrig av så jag, nicke o grabbarna gick till greve gott o köpte godis istället. Massor av snuskigheter..haha!
Hem o laga mat o fixa sovrummet.. Johan o Ronny kom förbi en stund oxå...va riktigt skojj o träffa Johan igen.¨Får se om dom hittar tillbaka till varandra igen då...det vore juh toppen.
Efter att dom gott tog jag en snabbdusch sen gick vi som sagt över till Senita. Kollade på så ska det låta som hon spelat in...va riktigt bra..Marie sjöng väll dock lite nasalt o hade väll lite väl kort klänning. Efter det vad det dags för melodifestivalen som kunde slutat i katastrof....Så snälla snälla snälla----LÄGG AV------!
Ganska skönt att hon inte vann fast vet inte om jag kan säga att rätt låt vann...beror på...hon kanske har en chans i eurovision...men jag höll juh på E.M.D!
Jag måste åter ieg  dock klaga på Sofia eller vad hon nu hette som körde alla....jag menar...snälla...sverige e snart inte svenskt längre...e juh pinsamt o veta att Sverige kunde bidragit men en grekisk låt om hon gått o vunnit allt....lågt! Aldrig att vi skulle få komma till deras land o sjunga på svenska o representera deras land på så vis...ne skärpning sverige!!!
Jag vet att det låter patriotiskt o rasistiskt men det är bara vad jag tycker. Jag behöver inte vara rasist bara för det.
ne usch nog om det. Gick hem ganska så direkt efter melodifestivalen...min fot dunka o gjorde mig galen så jag ville passa på o gå hem innan den gjorde allt för ont...men nu har den hållt mig vaken istället pga värken. O inte kan jag ta nåna lvedon heller eftersom jag tagtit min migrän medicin o den får jag inte blanda andra tabletter med...jobbigt.
Men den känns lite bättre nu då jag fått tagit det lugnt i sängen en stund där jag för närvarande sitter o skriver nu. Trött e jag oxå så nu e det dags o säga god natt o sov gott.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0