Fredagen=)

Ja för en gång skull uppdaterar jag i tid.
Höll på hemma lite med tvätten igår innan Alice kom vid 15 tiden.
Hon va lite gnällig i början men det släppte ganska snabbt. Senita med syster o systerson kom över en stund oxå. Hon skulle juh ändå lämna jobbnyckeln. Va riktigt skojj o äntligen få träffa hennes syster. Men vet inte om man kan säga att det syns att dom e tvillingar men nog e dom lika men mer som syskon o inte tvillingar! Och hennes son....åh, vilken gudomligt söt kille. lite smått lik han i One Three Hill. hihi!
Agnes tyckte nog oxå om honom massor för hon kunde inte låta honom vara ifred. Klappa honom på håret oxå. Så gulligt.
När dom väl gick hem satte vi oss i bilen och åkte till donkan. Va gott med mat. Alice o Agnes åt lite pommes och sen blev det glass till efterrätt....så gott så. På vägen hem somna dom två små i bilen. Alice sov hela tiden fram till 20 då hon ville ha lite i magen. Då somna även Agnes. Kolla på Let´s dance finalen och såååååååå glad att Magnus vann. Han förtjäna det verkligen. =)
När vi väl kröp till sängs vi oxå vakna båda små o ville äta igen. Sen har det gått bra hela natten. Va lite nervös att Alice skulle vakna o vara jätte ledsen men det gick så bra så. Klockan 6 imorse dock väkte dom oss o ville inte sova längre. Klev upp o gjorde gröt till dom minsta. Tror båda två va utsvultna...haha...ne då...gröten va bara populär.
Nu ligger Alice o gosar med Anders i soffan och jag ska snart klä mig för att befinna mig på jobbet kl 9. Kjelle kommer möta upp mig där o ta hem lilla dockan igen.
Sen får vi se om vi åker o kollar på bilar då jag e klar! =)
Men men uppdaterar ikväll om jag orkar...hihi!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0