Ookej!!

Varöfr jag ska jag alltid slarva!!??
Ne har inte mått så bra så därför har jag inte skrivit!
Torsdagen va jag först till Annicha en stund på morgonen!
Sen hem hit o fixa lite eller skulle fixa picknick korgen till dagis men blev mega dålig.
Ont  i magen o massa annat spöka!
Men iväg till dagis kom jag....mötte upp svärmor vid lidl o sen knata vi till dagis.
Va så underbart gulligt o roligt att se barnen. Thias va så duktig då han spela gitarr.
(kommer bilder o film sen)
Hem hit sen o tog det lugnt resten av kvällen mådde verkligen skit.
Fredag tillbringa jag hos Annicha med barnen. Dom fick leka av sig lite o vi fick snacka av oss lite.
Efter att barnen fått äta lite gick vi ut i lekparken.
Försökte få ut Andreas oxå men han e juh sååå lat!!! =PP
Åkte hem sen för Elvira va lite trött o Agnes med för den delen.
Åkte hem o fixa lite med fikakorgen.
Joss kom över o vi gick till nästa lekpark här i årby. Gud vilken värme!
Men underbart!
Sen va det dags o gå hem o käka mat o fixa sig inför kvällens karaokee på hyttan!
Gick ut med Joss, Ronny o Johan. Ana o Tobbe kom oxå. Va riktigt skojj!
Vakna kl 8 hur pigg som helst efter fredagen.
Fixa o pula lite hemma. Sen åkte vi ut o kolla på balkong-möbler. Snurra runt lite här o där.
Hälsa på svärmor oxå mitt i allt o fick lite fika!
Hem o fixa mig igen för det kvällen skulle bjuda på!
Först tjejkväll hos Senita. Sen svek jag dom o gick ner till hyttan o träffa Pojkarna o sjöng lite! Hamna i världens diskution med en dryg jävel....fy fan!!!!
Men kul hade jag iaf!
O maten hos Senita va hur underbar god som helst!
Igår då....ja...packa anders bil full med allt skit från balkongen o han körde det till tippen.
Sen åkte han o köpte nya möblerna o då han kom hit med dom fixa jag i ordning barnen sen åkte vi till växtriket o hitta lite blommor till balkongen. Åkte sen o åt lite mat o efter det blev det jysk för att köpa dynor till stolarna på balkongen!
Hem hit o dammsög balkongen o skurade golvet. Ställde ut möblerna o fixa lite. Blev jätte fint.
Sen va det dags o åka igen! hem till svärmor o gratta henne på morsdag!
Gott med jordgubb o rabarberspaj....mummmmmms!!!
Efter att ha vart där en stund så åkte vi hem igen! Tog då med mig blommlådor o allt ut till gården o börja plantera blommorna. Sen kom Jossan mitt lilla hjärta och även Johan o Ronny kom oxå! Satt på balkongen o fika o snacka o rätt va det va hade kl rusat iväg med en himla fart så då va det dags o säga hej då o god natt till vännerna!
Tusen tack igen för en så trevlig kväll!!! <3
Sen gick jag o gubben o satte oss en stund framför tv:n o slappa innan vi gick o la oss.
så det är vad förra veckan bjöd på!
Idag ska jag väll troligtvis till Skjulsta med barnen o Annicha o Elvira!
Ska försöka skriva mer!!! lovar!!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0