Legat i.....

Har storstädat här hemma eller iaf försökt. =)
Måndag tillbringa vi faktiskt i Skjulsta o Thias bada en massa....va riktigt mysigt!
Åkte hem sen o satte mig o sola en stund på balkongen......sköööönt!!!
Måndags kvällen blev det en tripp till Strängnäs o plocka upp Krille o sen åkte vi ut till brunnsåker o kolla lite. Vi umgicks juh trots allt där som barn Åkte över till Johan o  Ronny en stund istället. Va riktigt skojj. Passade på o klippa Thias då oxå. Fin fint!
Sen bjöd nog inte tisdagen på så mycket emr spännande. Tvätta lite o sen blev det dumburken!
Onsdag ladda jag maskinen full med tvätt o körde Thias till dagis. Efter det åkte jag raka vägen till Annicha o drack lite kaffe o satt där till 11 typ. Då åkte jag hem hängde tvätten o städa en hel del. Är så mycke skit.
Då Anders kom hem åkte jag iväg till Andreas. Va lika trevligt som vanligt!!! =)
Hem o tog nåtparti yatzy med gubben o sen somna jag så sött.
Gårdagen då.....ja den bjöd på samma koncept på morgonen. Hem till Annicha efter att ha dumpat Thias på dagis.
Agnes o Elvira kom för första ggn riktigt bra överens igår oxå. Dom satt stilla på samma stol utan pip o gnäll....wow framsteg!!! hihi
Åkte där ifrån runt 11 kanske o åkte hem o hängde tvätt o plocka som vanligt.
Anders kom hem ganska så tidigt i går så det va kul oxå. Efter ett tag kom Jossan oxå. Hon hade vart i Sthlm hela dagen så hon va lite kall.Satt här en stund innan vi åkte iväg till tuna o köpte lite smått o gott. Invänta Ronny o sen åkte vi hem till dom. Ronny o Johan skulle bara äta först sen satte ronny igång med mitt hår. JJossan min lilla ängel hade juh fixat fram löshår så Ronny fick äran att sy idet. Har lagom ont i skallen idag....hihi.
men fan va fint o långt det blev!
Kom hem ganska så sent o gick o la mig. Hade dock lite ångest då jag inte klev upp o körde min gumma hem. Har fortfarande känslor i kroppen som bara skriker att jag skulle gjort det. Dumma mig!!!
Idag vet jag inte riktigt vad dagen har o bjuda på.
Förberaeda det mesta inför norrlandsresan upp till mamma imorgon!
Så redan nu kan jaga säga att min mobill funkar inte hos mamma men kommer ha datorn med mig så jag finns o få tag på fast det blir på kvällarna då kidsen sover!
Men men...ska väll sätta fart o planera dagenslopp...
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0