Uppdaterar dagen igår!!!

Satt o va lagom uttråkad hemma o jävligt godissugen efter att kommit hem från att ha stöttat min gumma!
Skrev med Senita o bestämde dejt med henne.
Åkte till solariet o hämta upp henne o Wyatt för att sen åka till Konsum vid Fröslunda!
Va underbart att krama om henne igen.....=)
Hem o plocka in i kylen det jag hade köpt o satte mig på msn igen.
Fick ett ganska dystert besked från Vännen i nyfors....va inte alls kul o höra!!!
Satt även o prata med Andreas o berätta hur tråkigt eller så märkte han kanske det jag hade så runt 2330 tiden kanske hon va åkte jag över till honom en stund....va juh ändå inte trött så!!! HIHI!!!
Va roligt med lite nattäventyr!!! Hehe!
Sen åkte jag hem o nanna kudden!
Nu ska jag snart sätta fart o packa kläder o allt där till för Kattne resan.
Jossan min lilla söt.....du kommer nog klara dig!!! får smsbomba mig!!! Hihi!!!
Blir det för jobbigt får du komma!
Ne men kära vänner skriver mer i veckan!!!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0