Lååååååååååååång tid sen!

Hej hej!
Vet att det gått aldeles för lång tid men har haft fullt upp. Så vi kan juh ta en kortare uppdatering av allt som hänt.
Resan ner från mamma gick bara bra....stannade några ggr längs vägen o gick ut o andades då det började kännas tungt! Kissen o barnen va jätte duktiga vägen ner!
Va lite lagom trött då man kom hem iaf!
Söndagen vakna vi o va fortfarande lite seg efter resan dan innan men vi stack iväg till vilsta o gick där o kolla lite. Barnen fick vara hos farmor.
Jag hitta en väska o ett nyckelband. Anders hitta det han ville oxå och Caisa hitta lite smått hon med.
Sen började vi ganska så kalla så vi åkte till svärmor o fika o hämta barnen. Roligt!
På kvällen möblera vi om hemma. Flytta in sovrummet i vardagsrummet o tvärtom....blev mega bra o mysigt som fan i nya vardagsrummet.
Anders va ju borta sen på veckan så jag o Caisa städa o plocka i ordning o umgicks med Jossan. Har åkt o bada lite då o då oxå.
Hittat ett riktigt mysigt ställe....Svalboviken.
Midsommarafton tillbringa vi i Forsjö hos Anders bror. Det va riktigt trevlig. Åt god mat, drack lite alkohol o lekte lekar o grilla.
Erik lyckades som vanligt att skära sig så han fick åka till akuten o sy.
Sov kvar där.
Åkte hem ganska tidigt lördag. Tog det mest lugnt resten av helgen.
Åkte o fiska på söndagen! Caisa o jag drog upp en massa smått till katterna men annars va det ingen riktig fångst.
Sen börja nästa vecka igen.
Åkte lite hit o dit o bada o höll på.
När fredagen kom gick jag, Caisa o Jossan ut till dennys en stund o sjöng karaokee. VA jätte skojj!
Lördagen åkte vi o grilla i Svalboviken. Jossan haka på oss oxå. Va riktigt gott o mysigt. Bada lite oxå. Va otroligt skönt i vattnet!
Synd bara att Sandra inte följde men vi ska nog få med henne oxå dit o till andra ställen!
Söndagen åkte vi till Kolmården.
Va roligt eftersom man inte vart där sen man va kanske 10 eller nåt sånt. hihi! Va aldrig in i safariparken men allt annat såg vi.
Va varmt o klibbigt men jätte trrevligt.
Måndag kom o sista veckan med Caisa började!
vi åkte o bada o sånt några dagar och spela GH World Tour! =))
Umgicks en stund med Senita i torsdags oxå i lekparken.
Fredag o sista dagen gick vi till farmor vid 13 tiden o fika lite sen vid 14 skulle Anders gadda sig så vi gick dit o titta på. Blev jätte fin gaddningen.
Efter det åkte vi o lämna svärmors bil som gubben min lånat!
Hem o dumpa av barn o gubbe hemma....sen drog jag o Caisa till tuna en liten stund själva för att sen åka hem hit.
Hyrde film sen på kvällen. Två rysare: Quartatine o Amusement. ruggiga filmer båda två!!!
Sen va det dags o sova i åskovädret som va under natten. Usch usch!
Lördag sen då....ja....började i tårar som fan pga av bråk med min pappa. Körde dit min lilla Caisa o fick väll inte världens gulligaste bemötning ac gubben så man vet juh vad  man e värd i hans ögon i af! Skiter i honom nu....vill han va så får han väll va så....han tycker juh ändå inte att jag är en bra förebild för min syster o massa annat så. =/
Men men skit i det....lämna CAisa där som sagt o sen bar det av hemmåt o fixa lunch o skit. Körde sen iväg barnen till Johan o Ronny, åkte sen till bolaget o lämna sen Caisas packning hos henne. Anders fick sen dumpa mig hemma o åkte o hämta Micke medan jag gjorde mig i ordning så. Sen va det dags att hoppa ut iordninggjord o klar i bilen. 63:as impala satt man i resten av kvällen då med bra sällskap. Åkte juh till power meet. Va riktigt skojj. Fullt med fina bilar o sexiga lastbilar...haha!
Kom inte hem förrän 4 på morgonen. va lagom söta o trötta igår.
10 ringde Johan o sa att dom skulle komma över med barnen o så. Bara till o kliva upp. Drack lite kaffe med dom o prata lite o när dom gick la sig Agnes o jag på soffan o somna. Såååååååå mysigt o skönt!
Tog det lugnt sen resten av dagen.
Kollade på Wimbeldon eller va den nu hette på 3:an o sen gick vi o sussa.
Idag börjar ett nytt liv förhoppningsvis oxå....
Ska försöka sluta röka då vi inte har cigg kvar ändå så.
Tror det är Anders som kommer ha det svårast o kanske tjuvröka som vanligt o inte säga ett skit om det!
Men men nu har ni fått en uppdatering o en notis om att jag fortfarande existerar här....haha!
PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0