Hmm......

Fattar egentligen inte varför jag ska uppdatera o skriva här....känns ändå som om ingen läser så.
Men men här kommer en uppdatering!
Det sista inlägget jag skrev handlade om min kärlek till Anders. Vi höll på att förlora varandra men det löste sig! =)
Tack Jossan för stödet den dagen!
Vad mer har hänt då?
ja inte mycket men ändå massor.
Känner att jag knappt har nån tid att träffa vänner o sånt för jag inser att lägenheter ser ut som skit men får aldrig tillräckligt med ork för att verkligen fixa den. Synd bara att barnen (mest Thias) ska behöva lida för att jag aldrig pallrar mig ut. Vet inte vad som gör det men känner bara att dagarna rusar iväg o att jag står på samma plats hela tiden!
Sen vete fan om jag verkligen har alla känslor under kontroll just nu heller.
Men men det är sånt man får bearbeta!
Anders har äntligen semester....fast det gjorde inte så stor skillnad då vi tillbringat första veckan med att vara hemma o plocka o dona o hållt oss på hemmaplan hela tiden. :/
Först nu i helgen det blev lite aktion, Fredag tillbringa jag med alkohol, Johan o Ronny, tant Ana o Tobbe på Nisses o sjöng massa karaokee. Sov hos pojkarna o hade det trevligt.
Lördag va man lite däven men Ida gumman ringde o jag åkte till nisses igen med Tobbe för att göra henne sällskap då hon jobba. Va rikitgt skojj måste jag säga!
Vet dock  inte om Ida hade alla nötter i båset direkt....stackare!!! =P
Söndag sen då.....ja vi åkte till Tobba (barnens gudfar) o tillbringa eftermiddan o hela kvällen där.
Satte oss o kolla på Australia, sååååååååå jävla bra!!!
Åt grillad kyckling o pumpafrön medan pojkarna stoppa i sig kräftor.
Va riktigt trevligt o blev ganska sent innan vi kom hem.
Idag har vi flängt runt halva stan o kollat på bilar! Jag hittade en SAAB som jag blev sååååå kär i men det får bli senare! Har juh lilla Fabian nu så!
Gubben hitta en Merca oxå....fräsch satan! Får se om det blir nåt av den bilaffären eller inte! Hihi!
Va o hämta Thias glasögon oxå! Han blev jätte fin idom!
Åkte hem o hinner inte mer än innanför dörren förrän det va dags för mig o åka igen!
Gumman säger inte ditt namn men kommer alltid finnas för dig o stötta dig oavsett vad!!!
<3<3<3
Nu sitter jag här o tråkar igen......ska väll egentligen plocka undan lite hemma. Vi åker till Katrineholm imorgon juh o ska vara hund o husvakt. Ska bli skönt o komma ut på landet en stund o bort från Etuna!
Nehe....dags o göra nytta!!! Men vi höres!!! Kommer ta med datorn! =P
Klarar mig inte utan den!!! HAHAHA!!
PoK

Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Åh, vad roligt. Kom in till stan och träffa mig och Freja vett jag ;)

2009-07-20 @ 22:56:09
URL: http://linneabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0