Forsjöveckan!!!

Ja då kommer uppdateringen på veckan i Forssjö!!!
Datorn ville inte som jag då vi va där så det blev inge bloggande då.
kom dit på tisdag eftermidda iaf......Herrskapet åkte ganska så snart efter det.
Vi åkte in o handla lite frukost o sånt o sen åkte vi tillbaka o tog det lite lugnt.
Då det va dags o ta in hundarna så släppte vi ut dom som det va sagt att vi kunde göra men med viss bevakning o allt såg ut o gå jätte bra till Lava attackera Troja o sen blev det ett jävla slagsmål o Anders gick emellan o föröskte hindra dom. Hundarna kom in i burarna till slut o vi åkte in till akuten med hans sönder bitna hand.
Antibiotika utskrivet o stelkrampsspruta på plats!
Hem o kolla hundarna o kröps sen till sängs.
Onsdag tillbringa vi på stan i Katrineholm. Inte mycket till stad men träffa Linnea iaf med familj! Det va kul!
Åkte hem till Forssjö till Macke o tog en kopp kaffe. Trevligt o träffa honom (gubbens arbetskompis)
Då vi fikat klart åkte vi till huset o packa i ordning lite välling o sånt o åkte ner till sjön o fiska....inge napp tyvärr o till min stora upptäkt så va mitt spö trasigt så det är bara o kasta....=(
Vi gav upp ganska snabbt o åkte hem o mös istället.
Torsdag sen då....ja vi åkte in till stan ogen o träffa Larsson me familj. Tog en fika med dom o åkte sen till en lekpark så barnen fick leka av sig lite.
Hem efter det fast vi åkte o titta på ett kalkbrott först! Sen va man lagom slö så det hände inte så mycket mer roligt på torsdagskvällen.
Fredag åkte vi in till cheapy o hitta golv till hallen =D
Fick hjälp o hämta det av Larsson som tog hem det till sig.
Jag va även in på skokanonen o köpte ett par ballerinaskor. Fina fina!
Då vi lämnat golvet hos Danne så åkte vi o åt lite på sibylla. Ringde "mormor" (Anders) o kolla om hon ville ha hem något o det ville hon....lite nektariner. Åkte dit med dom o fika lite o Agnes busa som bara den med henne. Alltid lika kul o träffa henne.
Efter mormor åkte vi ut till djulön o kolla lite o köpte cigg.
Då vi gjort det åkte vi tillbaka till huset o jag börja plocka av svartvinbärsbuskarna. =)
Det svartna snabbare än vad jag trodde så det blev till at gå in o lägga sig o sussa.
Efter frukosten på Lördagen gick jag ut o fortsatte plocka klart....fick ihop sammanlagt 12st 3literspåsar som nu ligger i min frys. Efter lunch in på em kom herrskapet hem igen. =(
ne men det var kul o se dom men ville inte åka hem. Jag; Tessie o Birgitta gick ut i skogen o plocka lite blåbär oxå....hihi...fannns typ inga alls.
Sen va det dags o åka hem iaf efter miycket om o men. Blev pizza då vi kom hem....haha!
Det va Forssjöveckan det.....*pust pust*
Söndag städa o pula vi hemma lite innan vi åkte till KAtrineholm igen o hämta golvet.
Hem o börja förbereda inför Måndagen (IDAG).
Somna ganska snabbt igår fast sov apdåligt.
Idag då.....ja vi åkte till göransportfiske o köpte nytt spö till mig så jag kan fiska igen=D jätte fint!
Efter det blev det ÖoB o köpte lite mat o shit.
Hem o packa o sen bar det av hit....Herrfallet.
Hyrt en liten trebädds stuga med mulltoa runt knuten....asg!
Delar bastu med grannen o har fri tillgång att basta hur mycket vi vill i den....haha!
Lyxa till det lite nu ikväll o åt på deras restaurang...gott men inge lyx.
Sen har vi bara sutti i stugan efter det. Ska snart sussa. Imorgon ska vi klippa in till Arboga en snabbis o sen ska vi försöka hyra båt om vädret tillåter o åka ut o fiska.....kan juh berättta hur det blir.
PoK på er så länge......komentera gärna så jag vet om ni läser!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Ja, det var trevligt =)

2009-07-28 @ 08:21:41
URL: http://linneabergsten.blogg.se/
Postat av: Annicha

Hoppas ni får det skönt därborta nu =)

Vet inte när vi ses nästa gång tyvärr men ni är alltid varmt välkommna att hälsa på!! Älskar dig!! puss

2009-07-28 @ 08:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0