Lyckad tjejkväll!!

jaha då ligger man i sängen ganska nyss hemkommen från Anso och en hel lyckad tjejkväll. Kom dit vid kvart över sex ungefär o satte igång med maten...taccos...alltid gott. Mycket fnitter vid bordet och väldigt svårt att äta. =)

Sen va det dags för körslaget på tv.....o hur f-n Magnus kunde åka ut fattar jag inte...hur röstar svenska folket egentligen. Bara hoppas att Erik vinner hela alltet då.
Efter körslaget var det dags för oss att yla till singstar....rocka fett....haha ne men det var riktigt skojj....men man sjöng juh hellre än bra...haha!!! Sara va som vanligt mest på oxå. hihi
Efter att ha vrålat en timme eller två satte vi oss o spela buzz....hihi...JAG VANN!!!!!!!!! muhahahaha!!!!

Insåg sen att klockan blitt mer än vad nån av oss räknat med så då blev man helt plötsligt mega trött o bestämmde oss för hemfärd.....men jävlar vad kul vi haft! Lär ha träningsvärk i magen efter allt fnitter o skratt....man har alltid kul med brudarna.....Tack igen till er alla (Anso, Senita, Sara o Pia) som gjorde den här kvällen till en av dom roligaste på länge. MÅSTE göras om igen!

Så nu halvligger jag här i min säng och gubben min gick just ut för att köra hem en kompis till oss....
vet inte om jag ska sova eller surfa lite....lär kanske somna med datorn i knät...hihi...skulle var så typiskt mig!!!

ne men god natt då alla vänner o läsare! Sov gott o söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA DET VAR DET SÅ JÄKLA ROLIGT PUSSSSSSSSSSS

2009-01-25 @ 23:02:49
Postat av: Jessie

Klart att ERIK ska vinna = )

2009-01-28 @ 18:54:40
URL: http://chucky87.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0