Första Inlägget av mig! =)

Fick lite sovmorgon imorse fast gubben gick iväg o jobba! Agnes bestämde sig att sova lite längre!
Upp o fixa frulle till kidzen och efter det satte bråket med Thias igång. Han skulle promt inte städa sitt rum men gjorde det till slut ändå.
Har städat och hållt på hemma hela dagen oxå samtidigt som man suttit vid msn och pratat med underbara vänner.

Har snart fixat klart spabadet i badkaret oxå...fick juh hjälpa till lite idag oxå vilket va riktigt skojj! (ska få bubbelbad i vårt badkar)

Kl 16 typ kom lilla Tallie hit och jag fixa hennes hår...hon ville vara fin till kryssningen med hennes kille!
Det gick snabbt o fixa det och sen bar det iväg till Willys med våra galningar till vänner...hihi....storhandlas. Så nu är frysen full igen av mat....gott gott! Efter Willys blev det Stens choklad och massa löskarra...haha...får man aldrig för mycket av! Gottegris som man är.

Hem o packa upp allt o laga lite mat sen blev det tv....let´s dance som jag nu sitter o väntar på resultatet av. Har mina små favoriter.

Imorgon ska jag o Senita gumman åka på tjej kväll hos mitt hjärta Anso. Ska bli så kul...mycke tjejsnack o skvaller!!! Blir nog mest en jävla massa fnitter!

Sist men inte minst vill jag bara säga grattis till min lilla tös som blev 10 månader idag men som nu ligger o sussar så sött....ska jag oxå snart!

Hörs!
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Senita

vad roligt med ditt första inlägg. =) Tack tack för vi fick åka med er.Ska bli kul imorgon fast jag är extremt nervös med för träffa nytt folk är inte något man gör så ofta å sen är jag så extremt blyg i början oxå. Men det blir nog bra. Bara å öva bort sånt, på samma sätt som man övar bort sin telefonskräck. Som jag förvisso inte alls övat bort specielt mycket, men endå. Kram kram på dig vännen.

2009-01-24 @ 07:19:37
URL: http://senitaatines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0