Dagen!!!

Hej hej!!!
Idag har vart en ganska så lyckad dag! Börja med att kliva upp kl7 och gav kidzen frulle. Sen var det dags för kyrkansbarntimma. Mötte upp Senita vid gamla vanliga stället o gjorde sällskap till kbt. Efter att ha lämnat två surpellar så gick vi vidare till Lidl. Hitta lite smått o gott....bla en ny grej som man hänger nycklarna på och sen dörrkrokar för handdukar o dylikt. =)
Sen gick vi vidare till stadparken o mata ankorna...haha...psykoankor. Fick juh sära på dom som bråka...dom e juh inte direkt skygga av sig!
När vi matat klart ankorna skulle vi tillbaka till kbt men stanna på röda korset second hand först! Skulle kolla efter overall till Agnes men hitta bara ett spjälsängsskydd...vilket va jävligt bra. Senita hitta en skitsnygg rock oxå....jätte fin gumman!!!

Sen gick vi iaf tebax till kbt o tog en fika då vi vänta på grabbarna.
Thias följde sen med Kevin hem o jag gick hem o mata Agnes och hängde tvätt o så, sen gick jag över till Senita där jag vart fram tills nu. Anders kom oxå över dit då han slutat jobba. Alltid lika skojj att vara där. Vi beställde pizza o svulla i oss....mumms!!! (trots att den smaka lite bränt)

Nu har vi kommit hem igen...ska snart ta alvedon o gå o sussa....är så trött men måste bara berätta att Agnes är så duktig...hon har börjat stå själv utan stöd och idag gick hon med stöd från mig....så gullig vår lilla tjej. Tror det är Wyatt som lärt henne...hihi=)

Imorgon blirdetdagis för Thias sen får vi se om min huvudvärk släppt....då bli det stan efteråt med Senita. =)
Så nu är det dags för sängen....skööööönt!
God natt o sov gott....puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0