Uppdatering!

Jaha!
Här vart det inte skrivet varje dag som jag planerat....liggermpå lat sidan lite!
Men kan berätta lite om helgen!
Fredagmorgon följde jag med Ronny till blue lotus o gav honom en tattuering som han fick av oss i julklapp/födelsedagspresent!
Hem o fixa i ordning barn o mig själv. Kevin sov hos Thias så det var tre barn som gjordes i ordning! När allt va klartgick jag o mötte Senita o sen knata vi ner på stan! Där mötte vi upp Anders, Ronny o Nicke med grabbarna och sen börja shoppingrundan! HIHI!!! Köpte en ny Bh...en svart!
Sen kanta vi runt en stund men bestämde oss för att gå o äta på phoenix. Gott med mat o mätt blev man!
Vidare till systemet o köpte dricka inför kvällen! lite cider!
Efter bolaget gick Ronny hem o vi andra knata till Cubus där vi stod i stort  sett 4 vuxna i ett ommklädningsrum för att  Nicke skulle prova tröjor! Han fick 9st skitsnygga t-shirts!!! Kul för honom! Tshirtarna flög högt som lågt då han prova!!! ASG!!!
Sen va det dags för HM där Kevin fick lite kallingar. Men lagom irriterad blir man då dom inte har trosor/kallingar i flerpack inte ens en pack i stl 80 till dom små....ne för dom använder väll inte anser väll andra kanske! Min dotter använder inte alltid body o då sitter blöjan direkt under leggins eller byxorna o det känns lite fel. Sånt kan göra mig lite sur. Men ändå ska dom sälja Tshirts o klänningar o sånt för att dom ska ha....men hur snyggt e det att ha klänning o sen ser man blöjan driekt under...förstå vad ett par trosor kan göra!
Aja nog om det!
Grabbarna fick ta ungarna själv sen o jag o Senita åkte till solariet o mötte upp Annso o sola....skönt skönt. Somna som vanligt i solariet! hihi!
Dags o städa efter det och det tog sin lilla tid men när det var klart gick vi till coop o handla hem hamburgare o tillbehör o åkte hem o åt. Då alla va mätta o glada gjorde jag, Nicke o Anders oss i ordning o gick till Ronny o förfesta lite o drog sen ner till hyttan där vi träffa Jessie o en hel del andra människor man blev lite glada att se o vissa kanske man sluppit se...haha!
Kvällen va ganska så rolig men vet inte om jag skulle gå dit igen! Märks!!!
Igår va man bakis o mådde väll inte allt för bra...men tillbringa i stort sett hela dagen hemma hos gumman min! Vi tog en promenad till grevegott o köpte lite godis inför kvällen....hihi!
Kollade på melodifestivalen....E.M.D säger jag bara!!! Skönt oxå att inte B.W.O gick vidare till globen direkt för jag tyckte verkligen inte att deras låt va bra på så vis men det vet jag att gumman min gjorde så jag får väll hålla tummarna för dom sen då....hihi!
Gick hem efter att det va slut o la mig på direkten....såååå trött o huvudet värkte som fan fortfarande! Men har sovit gott i natt så nu mår man bättre iaf...skönt det!
Sitter nu här o drickar kaffe o undrar vad man ska hitta på idag...kanske göra ritningen på garderoben....hmmm...om man orkar! Ska iaf träffa gumman sen....det är ett måste!!! Kanske pyssla lite med henne...vore juh skojj! Märks!
Vi hörs då vi hörs!!
PoK

Kommentarer
Postat av: Annso så klart

SAKNAR DIG GUMMAN

2009-02-22 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0