Svärmor 59 år!!!

Idag har det vart en relativt skön o lugn dag!!! Börja med att kliva upp o fixa frukost o så. Sen var det dags o möta gumman o gå till barntimman med Thias o Kevin. Medan dom var där smet vi till sveaplan där gummsan bjöd mig på en fika!!! TACk i massor för det! Synd bara att din choklad skulle smaka som den gjorde. Efter fikat smet vi in på tyg affären för att jag skulle visa henne vilket tyg jag tänkte köpa sen o tur va väll det för vi kom båda över varsitt kap med fleecetyg till ungarna. Jag hitta ett jätte sött rosa tyg med hjärtan, ankor o lite annat på som jag nu sytt en filt till Agnes av som hon kommer kunna ha i vagnen o när vi åker bort. En egen snuttis alltså!
Efter tygeköpet gick vi in på barnenshus....gumman skulle ha en ny skötväska som hon hitta oxå!

Sen var det juh dags o hämta ungarna igen för att gå till stadsparken o mata ankorna....roligt roligt! Det var snabbt gjort så då gick vi hem till gumman istället o jag börja hjälpa Nicke med att sätta upp en hylla som vi ska fortsätta med imorgon....vilken händig man....eller inte...hihi!!! Sen hjälpte jag till o stöka ner lite i deras hall o fixa i ordning så Wy fick in sin säng i sitt lilla nya rum....hihi! Sen var dagens arbete slut så jag o Nicke satte oss framför dumburken o kolla på that 70´s show o skratta! Va faktiskt roligt o vara med honom. Senita va juh o jobba så.
Men sen va det slut på det roliga o över till att vara social o gullig...ne men svärmor fyller juh idag så vi åkte dit o åt paj o fika....riktigt trevligt. Drack vin till maten o det  var ett tag sen men gud vilket gott vin....ska ta reda på vad det hette o skriva ner det här sen.......kan jag gott rekomendera för er som dricker syrligt vitt vin!

Kom hem för dryga timmen sen. Vill hitta på nåt egentligen men gubben valde att sätta sig framför det där jävla xboxen....hatar den verkligen ibland....tycker han kunde vara lika road av att hålla rent här hemma som han är av att sätta sig där men inte då! Iofs så spelar det ingen roll heller....nåt måste jag juh ha o göra....hihi!

Nu ska jag ta o skicka sms till mina gummor, dricka upp min öl =P o gå ut o röka....sen blir det väll småplock o sova!
Men puss på er alla.....framför allt NI, ni vet vilka NI är så!!!

Kommentarer
Postat av: Annso så klart

pusss till dig med gumman

2009-02-02 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0