sådär ja!!!

Snart har ännu en helg gått då. Igår va jag o Senita ut med ungarna en stund så dom fick åka pulka. Dom åkte en liten stund sen lekte dom med pinnar istället. Jag o Senita roade oss oxå...haha, hade folk sett oss ja då hade dom nog undrat o skrattat. =) Vi skulle fikat med varm choklad o mackor ute men det sluta med picknick i deras vardagsrum istället...men det var mysigt det med. Efter ett tag var det dags för Senita att gå o jobba så jag stanna hemma hos henne o passa alla 4 barn. Dom minsta somna ganska så snabbt i varsin vagn så jag passa på o hjälpa gumman med disken. Fick tiden att gå lite iaf. Gick jätte bra o passa dom....Wywy e juh så himla söt o go så vi hade det bara bra. Anders kom efter ett tag o hjälpte till ite o strax efterår kom gumman hem oxå. Då invänta vi bara Nicke o sen vart det varma mackor o Let´s dance på tv o sen självklart säsongstart av HJÄLP! Efter ett tag i soffan hade jag det varmt i soffan med Anders o Agnes på min vänstra sida sovandes och på min vänstra arm o axel låg Wy o Nicke o sussa. Så gulligt....synd att man egentligen inte tog kort på det! Thias stanna kvar över natten och det gick bara bra.

Idag klev vi upp 8 och börja lite slappt men sen var det dags o hämta släpvagn...jag premiär körde med släp, det gick riktigt bra. Körde iväg grejer till tippen från vårt place o Senitas place. Sönt o få bort lite. Medan killarna körde till tippen städa vi i ordning Kevins rum o sen ställde vi oss o gjorde brownies till kvällen. Åt mat o sen bar det iväg o jobba! Gick snabbt idag! Tack gumman förresten för att du fixat jobbet!!! <3
Efter jobbet drog vi hem o duscha o gjorde oss i ordning...kl:19 ko kjelle o hämta hälften av oss i sin bil o andra hälften åkte min bil hem till dom där det blev potatisgratäng o fläskfile och mycket trevligt sällskap och mycket sjungande. Stackars Kjelle hade dock ingen röst så det gick inte så bra för honom o mickarna tyckte inte om mig.....tror det var mina jeans som på nå konstigt sätt lyckades fixa rundgång...hihi!
Har ganska så precis kommit hem o ska väll snart gå o sussa.

Imorgon ska vi till Katrineholm o fira Anders bror som fyller år...ska bli skojj o träffa dom igen! Så jag skriver mer imorgon...ska även försöka lägga in lite bilder från tjejkvällen, pulkaåkningen o mina nya pjux som jag bara TOK älskar!
Men det blir då det blir...så nu säger jag god natt o sov gott till alla!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0