hejsan!!!

Hejsan hoppsan!
Det gick riktigt bra att städa i helgen. Senita följde med på lördagen och på söndagen va jag helt sj. Lite öm i armarna efteråt...förstår inte hur gumman min klarar det varje dag...hihi!
Lördakvällen va riktigt mysig...hitta en ny drog...morötter med ranchdip....mmmmmummmms!!!
Söndagen va mest lugn hela dagen men på kvällen sen kom Andra delen av stora familjen hit o åt mat...köttgryta...gott!
Igår va jag hos Gumman min hela dagen typ....alltid skojj att slippa sitta sj hemma.

Idag kommer det ske lite grejer oxå...ska till dagis vid 15 på möte om Thias o sen ikväll ska jag träffa en kompis som jag inte träffat på mer än 2½år...ska bli riktigt roligt att få kramas igen!

För övrigt ser det ganska lugnt ut...ska väll försöka ta mig in i duschen snart. Sen ikväll börjar juh House igen....grymt bra!!!
Så vi kan juh höras mer ikväll!!!
BYE BYE!!!

Kommentarer
Postat av: Senita

hej hjärtat. tack för maten igår. puss..

2009-02-18 @ 09:13:14
URL: http://senitaatines.blogg.se/
Postat av: zandra

Hej Ramlade in på din sida o tänkte säga hej. Hoppas allt e bra. /zandra

2009-02-21 @ 09:23:54
URL: http://zandraa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0