hejsan hoppsan!!

Jaha ja...ska man skriva o berätta vad som hänt denna vecka då? Mest vart lugnt...skönt det med. =)
Grisarna e klara nu ialla fall....skitskojjigt att dom vart det! jag fick en svart liten emogris...*asg*
I onsdags följde jag med Senita o städa o för att sola...när vi står där o håller på o städar kom Nordman o hans tjej inknatande...hihi. Blev lite paff först men sen va det bara kul då man kom på att han faktiskt bor här i stan juh!
Annso skulle oxå ha solat med oss men så blev det juh inte...behöver inte berätta varför men jävligt trist iaf!
Jag somna i solariet o vakna av att det blev väldigt kallt...hihi! Men man börjar få ganska fin färg! Kankse man slipper vara en blekfis till sommaren.

Har haft ont i huvet i 2 dagar i rad nu o det har inte vart skojj. Har lite ont just nu oxå så vi får väll se....kan juh vara vad som helst men börjar misstänka bihåleinflammation! Ska avvakta en stund till...idag är inte huvudvärken lika jobbig!

Vill när jag ändå sitter här passa på att säga till alla mina vänner som jag inte träffat så ofta på sistone att jag faktiskt inte glömmt er eller så bara för att jag i stort sett bott hemma hos Senita den senste månaden =P
Jag vill träffa er oxå o hitta på saker.

Jaha....nu ska jag väll ge barnen frulle o sen fixa lite till mig själv oxå men vi ses o hörs!
PoK

Kommentarer
Postat av: Senita

hej hjärtat. massa bilder på bloggen, så kolla oin. puss puss.

2009-02-14 @ 08:26:16
URL: http://senitaatines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0