Hej hopp!

Jaha ja....Thias sov juh hos Kevin i går så Nicke gick o lämna dom på dagis men jag fick juh åka o hämta Thias sen för han var tydligen sjuk enligt Katta men det var han juh inte. Va hos Gumman min hela dagen igår o följde med henne till jobbet sen o då passa vi även på att sola lite....guuuud så skönt!! Efter att ha solat o städat gick vi till barnens hus o gumman min köpte ett spel och Uno...hihi....sen gick vi o handla mat o andra onyttiga småsaker...hihihi.
Hem till dom igen o åt spagetti o köttfärssås. Sen va det dags för snask och dricka o spel....va roligt tills man blev lite osams med gubben om en pytte liten sak. Men det löste sig det me. Thias stannade kvar där igen över natten så jag ska väll ta mig dit sen. I eftermiddag kommer Annso hit....ska bli skojj!!! Skriver mer ikväll!!! Bye bye blåbärs paj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0