Gårdagen!

Mötte upp Senita o lämna knodden på dagis, Thias ramla typ 5 ggr på vägen dit för att han alltid ska hålla på o härja.
Lämnade ungaran o gick till lidl o sen vidare till Emma för att Senita skulle hämta pengar! Sen bar det av hem till Årbygatan och där åt vi lite frukost och sen satte arbetet igång. Jag o Nicke satte upp en hylla ovanför datorn....helt sanslöst hur prefekt det blev...ojojoj!!! High five för det!
lassange till lunch o sen stack gumman till jobbet. Vi klädde dom två minsta och for iväg o hämta grabbarna på dagis o knalla sen ner till bibblan! Ungarna tyckte väll det va skojj. När Senita sen kom gick vi till donken o åt lite flurry....gott gott.
Sen var det dags att leta tossar till Agnes...hitta ett par på hm....söta söta!!! Då vi va klara på stan gick vi hem till dom igen och där stanna vi tills 22 typ....alla vart juh maegatrötta igår...hihi. Thias stanna över natten så jag passa på att duscha o tog liten sov morgon...nu sitter jag bara o vill ha en kopp kaffe o en cigg....har juh slut på båda sakerna. Kaffet e det som e värst!
Ska väll ta o klä på mig o göra mig i ordning nu för att sen knalla över till gumman min o kramas lite. hihi
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Annso så klart

syns i morgon hjärtat mitt pusssssssssssssssssss

2009-02-04 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0