Erik 32 år idag!

Japp....Erik e då Anders bror. Så idaghar vi var där...eller ja vi va hemma hela förmiddagen o slappa....skönt efter den sena men trevliga natten innan...hihi. Kl: 14 typ åkte vi till katrineholm o gratta Erik....jobbigt med mycket folk o barnskrik. Blir för mycket babbel i öronen när alla ska prata med varandra o helst i  mun på varandra oxå....vid ett o samma bord. Jag väljer att vara tyst o bara svara på tilltal. Ungarna hade skojj i alla fall....skönt att Thias fick träffa kusen Måsse oxå igen så dom inte glömmer varandra. =) Jag kände bara lite att det hade kvittat för mig att åka dit....satt juh bara rakt upp o ner och blev illamående av tårta o på tok för mycket kaffe....men det var juh trevligt samtidigt oxå.

Kom hem o satte oss o åt toast och drack oboy....mmmm...gott!!! Fast smöret tog slut vilket  va mindre skojj...hihi!
Har hängt tvätt oxå...hoppas den snart tar slut men det ser inte så ut....den växer hela tiden trots att man tvättar som en tok...usch!
Imorgon är det dags för kyrkansbarntimma igen. Ska bli skönt att kliva upp tidigt igen för en anledning...=P Ne men skojja....önskar ibland bara att man kunde få göra som förr utan att få taskigt samvete av att sova bort typ en halv dag. haha!!

Nu e det inte så många veckor kvar heller till lillsyster yster kommer ner till mig igen....det ska bli riktigt roligt...vi har juh aldrig en tråkig sekund ihop. <3 älskar dig siss!!!

Satt här om dagen o tänkte lite oxå för mig själv hur livet bara helt plötsligt kan ändras så drstiskt. Ja kanske inte alltid till det sämre utan även till bra saker. Jag har juh alltid vart så anti om att träffa nya människor efter att ha blitt sårad så pass mycket men gav med mig själv ett tag och se vad som hände. Jag kom inte bara närmare mitt hjärtegull Annso utan fann en ny vän i osäkerheten oxå....en som visade sig skulle bli en av mina bästa vänner och nästan som familj. Så jag tänkte passa på och säga tack till Senita o din familj som blivit en del av vårt liv o för att du verkligen va den som vågade ta kontakt med mig på div olika sidor på nätet....=) O sen Annso gumman....jag menar shit....vi skulle umgåtts för länge sen tycker jag  men har vart lite slarviga bägge två men nu vet vi juh båda vart vi står och dessutom upptäkte vi juh att telefonen hem fanns....asg!!! O sist men inte minns min lilla prinsessa Annicha....du vet vad du är i mitt liv o kommer alltid vara det. <3<3<3 Det är mina gummor det som jag verkligen vågat släppa in i mitt liv. SLÄPPER er aldrig!!!=P(ta det som ett hot eller löfte...hihi)

ne nu har jag varit lång o sentimentalisk så det räcker...haha....ska sätta mig o spela ett tag....sen blir det tidigt i säng.
Puss o Kram på er alla busar

Kommentarer
Postat av: Senita

åhh, du e så go gumman..

2009-02-02 @ 08:08:01
URL: http://senitaatines.blogg.se/
Postat av: Annso

LOVE YOU GUMMAN

2009-02-02 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0