Bloggoholic!!!

Shit pommes!!! Har nog fått bloggo holic....värsta ångesten för att man inte skrivit liksom....usch!
Aja...kan juh berätta det som hänt i helgen då. I torsdagskväll satt jag o Gumman o blev fjortisar igen....lyssna på hanson mfl...hihi o sortera några tusen pärlor som man har till pärlplattor. Jag gjorde även två armband! jätte fint!
Fredag tillbringa jag/vi hemma hos Gumman o Nickepicke.
Lördag morgon kom ungarna hem hit o va här en stund istället. Jag småplocka lite o greja och gjorde en chokladkaka som vi skulle ha senare på kvällen! Vid !6 tiden va ungarna badade o på klädda....då gick vi över till Senita o hjälpte till o borra ett hål rakt genom väggen in till Wyatts rum! Satte sen upp en lampa som han fick av oss. Vid sextiden kom Annso med skittjurig gubbe o små gnälliga barn dit! hihi! Ungarna bättra sig men gubben förblev tjurig! Stackars dig mitt lilla hjärta! Men det var juh kul att ni kom iaf! Eller du iaf!!! hihi
När dom åkt hem sen satte vi oss andra o spela lite spel...Gumman o jag drack lite pepino o blev lite påverkade...va rikitgt skojj för vi drack juhinte för att bli berusade utan för att vi tyckte det var gott o för att vi hade trevligt! Kvällen slutade bra så man knata hem glad iaf!
Igår så....ja...jag gick till gumman min o skulle pyssla med ungarna men det sluta med att hon o jag satt o pyssla själva vilket va jätte roligt.  Gjorde sån där papir mache´på ballonger o sen även garnkorg/boll. Idag ska det målas o tas på öron o fötter o sånt så det blir en gris av den ena o sen en luftballong av den andra o så....hihi! Får väll ta kort på resultatet sen o lägga upp här! Synd bara att det skulle bli sen som det blev oxå! Gubben min sårade mig ganska fint. Känner det att kan man ljuga om en sån ganska liten sak o inte våga erkänna det hur fan vet man då lixom att han inte ljugoit om mer saker! Men men...säger inget mer!!! Jag har förberett honom på att det kommer svida ett tag nu! Men iaf tack GUMMAN min för att du fanns där igår....vet inte om jag klarat det utan dig! Tror inte jag vart så stark om inte du fanns vid min sida!!! <3
höres ikväll kära läsare!!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0