Alla <3-dag!!!

Jaha...då va det dags för den mest romantiska dagen på året igen....asg!!! Överreklamerat med massa skit att slänga ut pengar på! Ne säg i stället till dom som betyder nåt hur du känner o visa med små gester eller hemgjorda saker!

Jag vill då jag ändå sitter här passa på att ge en <3:e puss till alla mina gumms o gubbs!
Senita
Annso
Annicha
Ronny
Jessie
Tobbe


Ni har alla en speciell plats i mitt liv!! På olika sätt!
Sen till mina underbara barn
En dag utan er och min värld skulle rasa samman! Älskar er av hela mitt hjärta o själ!
Till min resterande familj!
Jag vore inte den jag är om det inte vore för er!!!
Till min älskade Pys!!!
Mitt liv vore inget utan dig heller. Du e den som gör mig hel och som får mig att orka. Du ger en sån kärlek som inte går att mäta med rymden ens! Älskar dig så mycket min söta gullegris!!!
Ja det var väll det...haha...ne men seriöst! Tänk på att man inte alltid måste ge o ge på såna här dagar utan att man kanske ska vara tacksamma för dom man har runt omkring sig som visar värme till en. Förstå alla stackars människor som inte har det! Folk e för giriga vid såna här tillfällen!

Aja, hur ser dagen ut annars då!? Jag ska snart klä mig o sen går vi över till gumman min o ser till att knodden får hångla lite...haha! Sen blir det att åka o jobba.
Kvällen kommer jag sen spendera med mina två gummslilummor hemma hos Senita framför melodifestivalen!!! ska bli riktigt skojj!
Men men ha en bra dag alla kära läsare!!!
PoK


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du får en trevlig dag =)

2009-02-14 @ 12:03:08
URL: http://linneabergsten.blogg.se/
Postat av: Annso så klart

pussssar tillbaka i massor =)

2009-02-14 @ 17:24:40
Postat av: Annso så klart

pussar i massor

2009-02-14 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0