Veckans förlopp hitintills....

Ja måndagen vet ni juh redan som sagt vad som hände....städa o stod i hela dagen. Va lagom slut o hade ont sen. Satt o sortera alla räkningar o shit. Pust pust!
Blev ganska så tidigt sen i säng.
Tisdagen börja tidigt. Lämna Thias hos Senita kvart i 9 sen va det dags för Agnes första dag på dagis. Va riktigt skojj o hon va så duktig. Smet ut o rökte o hon reagera inte ens på att jag va borta så det va juh bra.
Efter timmarna på dagis åkte jag över till Senita o hämta Thias o åkte hem o fixa lite käk.
Ronny kom över sen o åt lite med oss o sen hjälpte han mig med håret.
Sen satt vi o drack lite öl o snacka på msn med massa roliga människor.
Sen va det dags för mig att göra mig iordning o 21:00 kom Andreas o hämta upp mig o vi drog ner till stan.
Ställde oss i en jätte rolig kö in till tältet på torget. Björn Rosenström va juh bara en halvtimme försenad....hehe men värd att vänta på.
Såååååååååååååå underbart härligt o kul va det. Ett jävla ös!!
Då han spelat klart gick vi ut o tände en cigg ( jag o Tobbe) men sen smet jag in o kolla om Björn stod kvar o signera o det gjorde han. En autograf på linnen o världens goaste svettkram o puss på kinden fick jag! Hehe!!!
Efter det gick vi o vinka av Andreas o jag o Tobbe fortsatte till Harrys. Lyssna på yellow mike o sen stod vi vid Siepen resten av kvällen i stort sett!!! Va riktigt skojj o lyckad kväll. Fast jag kunde ha bojkottat att gå till harrys egentligen!
Men men hem hit o knoppa.
Onsdag vakna jag....otroligt nog inge bakfull men däremot hade jag feber....=/
Iväg med Agnes till dagis igen.
Satt mesta av tiden ute vid dagis o softa då hon va inne o lekte.
Sen åkte vi hem o vila en stund. Skönt att ligga en stund.
Vart lite seg.
Kolla på tv resten av kvällen. Bachelorette....som jag nu vet hur det slutar vilket suuuuuger!
HAHA, hon väljer Jesse. Men dumpar honom ganska så snabbt direkt efter o Jason blir den nya Bachelorn.
Så nu får ni väll avsky mig om ni kollar på det o för att jag avslöja det.
Idag då.....ja lämna Thias hos Senita o sen lämna jag Agnes på dagis. Fick inte vara kvar så jag drog till Johan o Ronny o dracklite kaffe o snacka lite.
KL:11 va det dags o hämta Agnes på dagis igen. Då åkte vi hem till Senita o satt där en stund o snacka o barnen lekte lite. Wyatt o Agnes pussades lite grann....hehe så gulligt så.
Hem hit o fixa lunch o la en trött tjej.
Då vi vakna softa vi ett tag o har nu precis ätit pasta med kassler o ostsås. Smarrigt värre!
Nu sitter jag är i ovädret o tråkar o vill bara hitta på nåt.
Se när gubben kommer hem!
Så nu vet ni!!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0