Måste skriva lite.....

.........för detva juh ett tag sen!
Ja Agnes va så duktig på dagis. Fredagen va hon sj på dagis från halv 10 till 12. Så stolt över min lilla tjej att hon klara det så snabbt.
Senare på fredagkvällen drog jag till Tant Ana o förfesta med henne o pojkarna.
Mötte upp Mumintrollet o sen vart det stan en stund. Ronny bjöd upp oss i karusell o jag höll på o döööö...ordagrant. HAHA!!!
Sen va det dags för mig o Mumin att gå till torget. Dia Psalma. Utanför träffa jag på Sunkan vilket va mega skojj!!!
Men men Psalma då......FY FAN e allt jag säger!!!!
Så jävla underbart att se live o sjunga med. Va lagom hes efteråt.
En helt underbar kväll måste jag säga!
Hem efter det o sussa!
Sen kommer jag inte ihåg vad som hände mer den helgen!
Sen har veckorna rullat på med jobb o inte jobb!
Vart med Ida gumman ganska så ofta vilket e toppen skojj.
Förra fredagen drog vi ut o sjöng lite kaarokee. Först va jag hos Andreas. Ida kom o hämta upp mig o sen drog vi till nisses. Alltid lika skojj o sjunga juh!
vet inte riktigt mer vad jag ska skriva förutom att det är toppen skojj på jobbet.
Jossan kom in på jobbet en dag o ska väll komma tebax o få provjobba!!! =)=)=)
Så vi får hålla tummarna där!!!
Annars då......ja händer typ inte så mycket i mitt liv.
Är lite lagom less på att det är samma visa varje dag i stort sett......men men man ska väll egentligen inte klaga....finns dom som har det värre!
A men nu har jag inte tid o skriva mer...ska städa vidare hemma!!!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0