Jobbat o stått i.....

Hejsan hoppsan......
Va ett tag sen....en vecka ungefär.
Kom hem från Herrfallet torsdag eftermidda. Lite trist men samtidigt skööönt!
Fredagen kom Andreas över hit o hjälpte oss lite med garderoben....TACK=)
Då han åkte tigde jag skjuts till tant Ana där Johan o Ronny oxå va.....drack lite öl o gick sen till Nisses. =)
Skojj som vanligt! Fick även skjuts hem av Andreas....gulliga han! hihi!
Lördag va man lite seg men fixa det sista på garderoben innan Anders skulle iväg med Micke till Kuggnäsfestivalen. Anders va chaffis!
Jag satt hemma o tråka o va jätte seg!
Söndag börja vi lägga golvet i hallen vilket gick rent åt helvete. =(
Gav upp o ragga folk till måndagen istället.
Ronny o Johan kom o hjälpte oss med det sista.
TUSEN TACK!
Då golvet va lagt städa vi i ordning lite grann innan det blev sängen.
Tisdag började jag jobba.
Lite nervös men allt flöt på jätte bra...kändes som om man aldrig slutat jobba där. Hehe!
Då jag sluta vid 17 fick jag sällskap av Senita med barn hem. Kul o slippa gå själv! O kul o träffa gumman igen!
Senare på kvällen då vi ätit kom Ida o Rikard över o drack lite kaffe. Roligt att sitta o snacka lite skit med dom!
Blev ganska snabbt sängen efter det!
Igår jobba jag igen mellan 10-17....lika bra dag på jobbet som tisdagen. Inga problem o trevligt. Fixa o dona lite i butiken så det börjar bli bättre. =)
Sen kom gubben med barnen o mötte mig o så gick vi tillsammans hem...eller ja vi gick till La Bamba o åt lite pizza.....mumms!
Efter det gick vi hem o greja badkläder o drog till skjulsta o bada med Ida o Rikard. Trevligt men lite kallt fast det va skönt endå efter en svettig dag på jobbet!
Hem o kollade på bacholrette o somna i soffan fast inte i direkt skön sovställning. Så vi gick o la oss sen istället.
Idag har det vart en ganska seeeg dag på jobbet!
Så vi har plockat o grejat på hyllorna o hitta massa skojj som vi satte ut i butiken!
är totalt slut i kroppen idag....man e inte van med attt stå hela dagarna.
Ska jobba imorgon o lördag oxå. Kul faktiskt....fick testa gör bil till bild framkallning idag. va ganska så enkelt o roooooooligt!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Har precis ätit pannkaka som gubben gjort. Gott!
Sen blire nog sängen tidigt idag!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0