Helgen....

...Jobbade fredag o lördag.
Så kul....trivs verkligen mega bra på jobbet. Fick så mycket beröm av syster. O en kram som betydde mer än tusen ord! Hon är så stolt över mig o hur duktig jag är o hade inte klarat veckan utan mig. Känns jätte kul o få höra!
Älskar dig syster!

Som sagt jobbade juh både fredag o lördag men kände att jag på fredagskvällen bara ville ut o åka nånstans. Hade juh inte gosat med min fabian på länge så jag tog honom på en åktur till myrtorp.
Åkte hem till Andreas o va med honom.
Blev lite sent men det gjorde inget!
Lördag va det dags o gå uppp o jobba.
Lugnt som bara den på jobbet.
Passade på att framkalla mina kort från digitalkameran....va bara 300+ bilder på den. Haha!
Efter att ha jobbat klart gick jag, gubben o barnen på stan en stund innan det va dags att dra hem.
Då ringde Annso så jag for över dit o hämta hennes små tjejer som skulle vara hos oss över natten!
Vi gick sen ner på stan o kolla runt lite o in på tivolit. Kasta pil o vann o Gubben vann en nalle till mig genom burkkastning! =D
Thias fick ta ett snöre oxå...(så dyrt bara)
Sen kom Senita med barn o då fick Kevin o Thias åka en karusell. det va jätte kul.
Avsluta kvällen med ett sockervadd o två fanta! Då gick vi hem o börja natta barnen.
Va ett rent helvete innan tjejerna ville somna men jag sov sen i vardagsrummet med dom. =)
Igår då....ja, va o lmna tjejerna hos en bakfull mor....haha.
Sen åkte jag ner på stan o mötte upp min gubbe o barn.
Gick runt o glodde lite i affärer, köpte ett par byxor för 25kr på HM....som hittat!
Sen gick vi runt o kolla på alla olika stånd...haha....marknadsstånd!!!
Parkeringstiden tog slut efter det så det vart till att åka o handla lite mat o frukost o hem o fixa det!
Kvällen blev för övrigt jä´vligt lugn...
Kolla på Fantastic Four!
Sen knoppa vi eftersom gubben skulle jobba idag!
Jag har laddat tvättmaskin o diskmaskin som rulölar för fullt nu....sen blir det till att städa....känns som om gubben inte riktigt visste hur man gjorde det då han vart hemma hela veckan! =P
men ha det bäst!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0