Veckans förlopp!

Japp då har man slarvat igen!
Tisdagen tillbringa jag mesta dels hemma hela dagen.
Skulle ha plockat o städat men så blev det inte.
Framåt eftermiddan åkte vi över med barnen till Johan som skulle vakta dom då jag o gubben åkte o fiska. Gubben fick sin första gädda o jag som vanligt kom hem fisklös...hahaha!
Åkte sen till munktell o hämta barnen o sa hej till tant Ana. Johan hade tågat dit.
Ronny kom oxå förbi en snabbis efter jobbet så vi fick juh träffa han med. Sen blev det att åka hem o kolla på House o natta barnen.
Onsdag åkte jag hem till Annicha en stund o satt o drack kaffe o hade det trevligt som alltid. Vi gick o hämta Elvira på dagis vid 12 och det var juh riktigt skönt ute.
Satt kvar där en stund tills det var dags o åka hem o laga mat till pojkarna o oss...hihi!
Efter maten ville Thias att vi skulle ut o promenera med Kevin så han fick ringa dom o fråga o dom hakade på så det blev en lång promenad upp mot årbyskogen som sen ledde till skiftinge där vi stanna en stund vid skolan o lekte av oss lite...haha!
Sen knata vi hemåt igen. Klockan hann bli rätt så mycket så det var juh bara att gå upp o göra barnen klara för natten. Jag o gubben satte oss o titta på Death Race som jag fick låna av Annicha...fan vilken grymm film måste jag säga....Tack gumman för attt du låna ut den. <3
Igår då....usch vilken dag!
Thias skulle ha åkt till örondoktorn men dom ringde o sa att doktorn va sjuk så det blev dagis.
Nicke ringde oss sen o kolla om vi ville med ner på stan. Så vi knata ner med honom o Wyatt.
Gick in på Af där jag träffa på Niina....rikitgt skojj! Söööt liten mage hade hon fått oxå.
Sen knata vi in på Game o kolla lite. Då vi gick ut ur 21:an mötte vi upp Senita. Gick runt o kolla efter mössa till Wyatt o hon hitta en så småningom på Kappahl.
Efter det blidde det att kolla på skor till förbannelse...hihi....ska köpa nya till Agnes o Thias.
Pasta restuarangen vänta efter det...gott med mat i magen! Tack gumman för maten <3<3<3<3
Efter maten var det dags att börja knata hemmåt o grabbarna skulle hämtas på dagis. Jag o Senita gick i förväg hem till dom o gosa med Spider (kaninen).
Sen kom grabbarna hem.
Vi vuxna satte oss o spela Worms medan dom minsta sprang omkring o lekte. Kevin o Thias lekte på Kevins rum.
Sen bröt helvetet ut.
Grabbarna kommer o säger att kaninen blöder. =(
Vi avbröt spelet o gick in o kolla....kanin blödde inte längre men va ganska så livlös.
Då visade det sig att grabbarna hade kastat kaninen i golvet så den dog!
Har aldrig blivit så arg på Thias.
Hur puckade får barn bli egentligen??? Försökte förklara situationen för dom men tror inte riktigt dom förstod vad dom gjort!
Min stackars gumma blev juh jätte ledsen vilket jag kan förstå. =(
Fick lägga honom i en kartong så länge o sen blev det begravning.
Känns inge vidare att prata om det då man för första ggn igår träffa kaninen o senare samma dag stod o höll honom livlös i famnen.
Vad ger man barn för straff för en sån sak?
Ska man ens straffa dom?
En rejäl utskällning hela kvällen blev det iaf o Thias fick krama om Senita o säga förlåt.
Ne usch det var riktigt jobbigt.
R.I.P Spider!!<3<3
Hem hit sen iaf o kolla på tv o drack lite oboy.
Somna sittandes på golvet framför gubben min.
klockan va närmare 1 då vi vakna till o gick o la oss i sängen igen!
Nu e det fredag ojag sitter o tänker på gårdagen....sitter fortfarande kvar bilder på näthinnan efter allt.
Får se vad vi hittar på sen. Ska iaf sätta igång o städa lite!
Men skriver mer sen!
PoK

Kommentarer
Postat av: Joss

oh herreguuuuuuuuuuud!

2009-05-09 @ 20:51:19
URL: http://redemptiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0