Vad fan blir det av den här veckan???

Fy fan alltså!
Räkna med en hel del fula o otrvliga ord just nu!
Måndagen va juh en bra start på denna vecka må jag juh säga med allt skit igår. Inte nog med mina sk vänner som helt plötsligt fuckar upp sig så ska en av gubbens jävla puckade vänner vara totalt jävla dumihuvet o vägra göra som han lovat. lovar att jag kommer åka o slå in ett o annat på den människan snart! Skyldig oss en hel del pengar o vice versa!
Som om det inte skulle vara nog igår då....ne idag kändes det som om dagen skulle kunnat blivit bra men NEJ DÅ!!!
Anders kliver ut glad o lycklig imorse till sin bil för att köra Thias till dagis.
Tror ni inte på fan att det är nån idiot helvete som har repat hela hans bil då. Från framvagn till bak båda sidor o ett jävla hjärta på motorhuven! Har inte folk vettigare saker för sig o göra??
Så jävla irriterad på det här jävla svartskallestället vi bor i så det finns inte!
Så jävla trött oxå på allt skit runt omkring så jag orkar fan inte bry mig snart!
Säkert några jävla svartskalle ungar som tyckte det var skitkul! (nej jag är inte rasist men det bor juh bara sånna här)
ne men bara 3000 kr i självrisk för att lackera om hela jävla bilen! Vi har juh det så bra så va fan det gör juh inget!
Gaaaaaaah, har bara sån lust o uttrota alla jävla idioter!
Men men! Man ska väll inte alltid få ha det bra heller tydligen!
Så jävla typiskt! Vad händer imorgon då? O resten av veckan? Vill man ens veta det?
Ne fy fan är allt jag har o säga...FY FAN!!!!

Kommentarer
Postat av: joss

OJ! nejmen vafan! idioter! Fan vad trött man blir!



Förstår att du är arg gumman. :( lider med er! (blev asförbannad tidigare, när jag läste detta!)



ÄLSKAR DIG! <3

2009-04-08 @ 23:45:19
URL: http://redemptiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0