Usch vad det slarvas!!

Ja Tisadagen, Annso o Kjelle kom juh över o det var trevligt.
Tog det mest lugnt sen då dom åkte tills det var dags att hämta Thias på dagis!
Efter det drog jag till Andreas en stund. Alltid lika kul då vi väl träffas!
Efter att ha vart där i drygt 2 timmar tog jag mig till solariet o sola lite. Skönt, va juh ett tag sen!
Hem till gubben igen som klippte iväg o köpte lite glass till kvällen! Gott gott!
Då han kom hem va det bara slöa i soffan o titta på tv innan man kröp till kojjs!

Onsdagen bjöd på, hmm....kommer faktiskt inte ihåg....haha!!!
Jo  va vi iväg till katrineholm o köpte en loftsäng till Thias. Han fick följa med Kevin hem efter dagis så vi kunde skruva ihop sängen o fixa i ordning så det blidde en överaskning till honom.
Sen knata vi över till Senita o spela lite worms åt mat o kolla på roomservice. E.M.D va juh med så...hihi!
Efter roomservice knata vi hem.
Thias blev glad för sin säng...va lite läskigt först att klättra men nu sköter han det utmärkt!

Torsdagen sen då....ja vi va o köpte nya leklådor till Thias o Agnes. Va även till jysk o kolla då dom byggt om o fixat butiken. Hitta väll lite grejer man skulle vilja ha men köpte inget!
Efter en hel del snurrande runt om stan så va det dags att hämta Thias på dagis. Så då åkte vi hem hit o fixa hans rum klart. Vi hade juh städat det oxå åt honom o köpte blommor till honom o så. Blev jätte fint....nu fattas det bara tapeter till väggarna!
Tror inte torsdagen bjöd på så mycket mer.
Fredag sen då. Ja upp till sjukhuset med Thias för att kolla öronen. Han har juh fått bättre hörsel ialla fall vilket känns skönt. Men han har undertryck i näsan så han ska blåsa ballonger som medicinering för det...hihi...o genom näsan helst!
Dom misstänker även att han polyper kan vara förstora men det skulle vi avvakta med o kolla mer på sen till sensommarn.
Då vi va klara på sjukan åkte Anders iväg till motorstadion för att ha uppkörning för BE-kortet.
Jag åkte hem till Senita o ställde mig o spela lite Guitar med Nicke. Va kul faktiskt!
Sen bestämde vi oss för att gå ut olira lite fotboll med pojkarna. Det va svettigt men kul. Tror jag o Nicke hade roligast! Hahaha!!
Johan o Ronny kom en snabbis oxå...vilket va riktigt skojj! Tycker vi träffas för sällan!
Då Anders va klar på uppkörningen som han klara åkte han o klippte sig o sen då han kom hem åkte vi o storhandla. Skönt o ha det gjort!
Hem hit sen o kolla på Så ska det låta, slutet av Talang o sen vete fan va det va vi kolla på mer vet bara att jag somna i fotöljen...hihi!
Igår då....ja igår for vi omkring lite här o där o kolla efter trädgårdsmöbler. Åkte även till Tuna park o gick runt en stund. Träffa Miche o åt lite lunch med honom. Riktigt gott o trevligt.
Jag köpte även lite kläder...hihi...49kr styck...en rosa klänning o sen en jätte fin vit festtop.
Gubben köpte två linnen på jack&jones. Fin fint.
Efter att ha flängt runt lite till här o där så åkte vi sen till syster yster och fika lite o satt o snacka. Ska köpa en skitfin stor soffa av henne så våran soffgrupp ska säljas...hihi.
Ska bli skönt med lite nytt!
blev ganska mycket klockan visa innan vi kom där ifrån. Då åkte vi hem o kolla på robinsson. Haha!! mysigt!
Sen vart jag tvärtrött....usch usch!
Idag ska vi på kalas hos Wyatt o Kevin kl 14. Ska bli riktigt skojj!
Se om vi åker snart o köper nytt golv till köket oxå....satt o räkna lite på det o det skulle kosta oss 400 kr bara vilket är jävulskt mycke mindre än vad jag trodde. Blir klickgolv i klinkerstil!
Hoppas det blir bra. Men men nu ska jag ta o göra mig i ordning så jag slipper stressa sen.
Ska bättra mig på att uppdatera lite oftare. Så vi hörs ikväll eller imorgon!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0