Torsdagen!!

Klev upp o förberedde Thias för dagis o agnes o mig sj för en promenad!
Åkte o tanka först vilket inte gick så bra då jag inte kom underfund med hur man fick upp tanklocket...så jag fick fråga en trevlig gubbe om han kunde hjälpa mig. Vet inte hur han gjorde men han fick iaf upp tanklocket! Haha...piiiinsamt!
Tanka full tank o drog sen o dumpa Thias på dagis.
Sen blev det Gjbil o lämna Fabian. Tog då en härlig promenad först förbi Micke på bil o fritid o lämna en skiss han ville ha. sen knata jag glatt hem till Johan. Drack lite te o åt frukost med dom. Sen blev det spela av med Johan! Hihi! riktigt skojj!
Ronny fick hämta upp Thias på dagis pga allt strul som blev med tid för bilen osv. Men det gick juh bra oxå eftersom han ändå skulle svänga förbi hos Johan innan jobbet.
Strax efteråt så ringde dom från verkstan o det va bara att börja knata iväg o hämta bilen!
johan tog barnen o gick till den nya lekparken vid rinnman så dom fick leka av sig lite. Jag åkte dit på direkten och lekte lite jag med. Haha...johan gjorde världens praktvurpa iaf....såg jävligt skoj ut när han flög som en liten vante!
Sen kom det dåliga vädret en stund så vi åkte hem, jag o barnen, o började med maten.
Efter maten tog jag en dusch men kände sen att bara sitta still va inge skojj så jag o Senita tog en kvällspromenad till solariet o hämta lönen o promenera sen till hemköp o shoppa lite. Hihi! Va riktigt skönt att vara ute o traska.
När jag kom hem satte jag mig o kolla på slutet av Benknäckar-gänget som Anders satt o titta på!
Sen blidde det sängen!
Idag är det fredag o en full dag känns det som. Har städat köket hela morgonen efter att jag lessna på att det såg ut osm en jävla svinstia.
Nu ska jag väll snart ta o klä på mig o ringa Annso o kolla när o var vi ska leka!
Senare blir det att åka till pappa en snabbis oxå o sen fixa allt tills imorgon. O ikväll blir det Så ska det  låta o singing bee hemma hos Senita! Ska bli skojj!
Men men ska väll sätta fart här nu, börja ta ena ungen o lå den andra. Full fart o bus o olydigheter hela tiden!
ha det bäst! hörs!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0