Torsdag o fredag!

Torsdagen bjöd iaf på lite granna.
Åkte till Öb o mötte Annicha där...köpte hem lite mer frön för att så o sen löite jord o sånt till det. Ska nu bara orka så allt...hihi!
Ska komma över med lite väv till dig oxå gumman....=)
Efter det åkte vi o hämta Thias på dagis för att sen åka o hämta Forden i grönsta o åkte o sålde den....kändes lite vemodigt....min stackars pärla. =(
Gick bra iaf den stund vi fick ihop. hihi!
hem hit sen o lärde Thias att cykla utan stödhjul...gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle gå...men han e juh lite av en fegis så det va juh svårt att få honom att göra om det då han ramla eller cykla rakt in i buskarna. Hihi! Men så duktig iaf.
Upp en stund o invänta svärmor som kom förbi en stund på en fika. Trevligt faktiskt och ungarna älskar juh det. Thias ville juh sen visa farmor att han kunde cykla o det passa juh bra då vi ändå skulle till affären för att handla frukost!
Svärmor fick då se nya bilen o tyckte väll inte så illa om det som hon sa. hihi!
Kom hem o natta ungarna och fick sen lite massage av gubben min innan jag kröp till sängs.
En lite jobbig natt med lite skrik o svårt o sova...=/ men fick juh iaf lite sömn.
Idag då...klev upp vid 7 o gav Agnes lite gröt. Sen väckte vi liv i dom andra två och åt frukost.
Innan vi sen drog igång här hemma blev det kaffe o cigg men sen satte vi fart o började städa o dona. Fixa påskriset idag oxå så det står på byrån i hallen så fint så.
Har inte mått så bra idag o mest bara kännt pest o pina för allt....hade vart skönt o få kommit bort idag men så blev det inte...tappa lusten till det med. Mår väll iaf lite bättre nu som tur är!
Efter städningen satt jag mest o slappa vid datorn tills det var dags för mat. Taccofisk stod det på menyn!
Va inte speciellt hungrig men det var juh gott ändå.
Fattar dock inte vart tiden tog vägen sen....den bara rusa iväg känns det som.
Klockan 19 bestämde jag mig för att åka till affären o köpa lite gott till kvällen. Tog med mig Senita....alltid lika kul även fast vi bara träffas en kort stund. Köpte lite ostkrokar o godis o dricka. Hem hit sen efter att ha virrat till det med att köra hem gumman min...hihi...behöver juh inte prata om det.
Kollade på Så ska det låta o Helt klart bästa laget som vann...Markus FAgerwall o Sara Löfgren....shit...dom två tillsammans!!
Tyckte Shirley Clamp verkade vara lite bakom flötet eller full, hon va juh verkligen inte allert o med! Järven va väll bra...synd bara att han hamna med en puckad brud första ggn han va med.
Tittade nyss klart på grillad oxå....fan va bra! Hahaha, stackars Dregen!
Nu ska jag snart sussa o försöka sova bättre än inatt....men det tror jag inte blir nå problem.
Höres!
PoK

Kommentarer
Postat av: annicha

Åååh vad duktig han är =D Kan inte fatta att han har blivit så stor redan :O

Måste se till att ses nån dag nu, är ju ändå hemma på heltid nu så det är lite lättare :P



Ta hand om er!! puss <3

2009-04-05 @ 15:19:37
Postat av: ANNSO

SAKNAR FRÖKEN <3

2009-04-06 @ 06:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0