Onsdag

Gick o mötte upp Senita o hela högen vid 13 tiden. Sen knatades det iväg till Årbyskogen!
Riktigt trevligt faktiskt. Va kul o träffa Anna o Erika. Roliga brudar!
Grillade lite korv.
Mysigt när i stort sett alla stod runt om med varsinn korv på en pinne! haha!
Efter att ha ätit o plocka undan så körde vi pinnen allihopa!
JAG VANN!!! haha....jag o Nicke kvar till slutet men han kunde inte ställa sin fot där han ville då hade min fot vridits ur led...haha!
Det började dock regna då vi lekte så vi knata hemmåt. Vek av på baksidan av årby så dom gick hem till Senitas o vi gick hem o hämta strykbräda (som Johan skulle få) o välling till Agnes sen åkte vi hem till Johan o Ronny o spela lite mario party! Vann där med efter att ha snott ronnys stjärnor...haha! Stackarn!
Va där till halv nio kanske eller vad klockan hann bli. Åkte då hem o natta ungarna!
Satt o kolla på sm-finalen i hockey. Fattar inte varför HV:s ena mål blev bortdömt då det va tydligt att den gick in men men....Fbk vann igen! Dom där äckliga jävlarna!!! =P
Micke va iaf glad! Sms:a o gratta honom o fick ett väldigt segrande sms tillbaka nåt om guuuuuuuuuuuuld osv. haha!
Gick sen o nanna kudden...eller ja fick lite massage av gubben först! Så underbart skönt!
Har sovit som en gud inatt!
Nu sitter jag här o dricker morgon kaffe o väntar på att få köra Thias till dagis. Efter det ska jag till GJbil o lämna in min lilla Fabia. Dom ska byta bussningar på den!
Så då den är där får jag glatt ta en liten promenad till Johan o dricka lite kaffe o förhoppningsvis köra lite wii!
Men men! Kan juh höras mer ikväll så tills dess som vanligt....
PoK

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha... Johan? Stryka? Det var roligt... han vet väl knappt hur man gör? ;p

2009-04-09 @ 08:02:34
URL: http://linneabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0