Ojdå....hihi!

Här har det slarvats igen!!!
Aja...men då e det bara att uppdatera nu.
Fredag ja....ja det hände juh inte mycket då må jag säga.
Va hemma o kolla på tv på kvällen o myste lite!
Lördag sen då....va vi hemma på förmiddan o så. Fixa lite mat o städa lite smått.
Vid 17 tiden åkte Anders iväg till Katrineholm för att fira Larsson på hans 25-års dag o festa lite!
 Jag va kvar hemma o förberedde barnen för natten.
Fixa i ordning lite med tvätten o sen va det dags för barnen att sova. Satte mig då o titta på Robinson till Johan o Ronny kom över vid 21 tiden. Då satte vi oss vid kösbordet med lite folköl och spelade Canasta. Jag vann!!!
Dom kom väl här ifrån vid halv 1 tiden o då va det dags att nanna kudden!
Klev upp tidigt på söndag morgon o ringde o väkte en bakfull älskling. HIHI!!
satte mig sen i bilen o åkte över till Larsson! Va skojj att få träffa dom oxå.
När vi va i k-holm ringde Kjelle o ville ha skjuts hem från sjukan!
Det har brunnit i deras lägenhet. Fattar det inte fortfarande men tur va juh att ingen av dom skadades allvarligt.
Nu måste dom dock införskaffa nytt till nya lyan sen...usch usch!!!
Så jävla hemskt då sånt händer!
Men vi åkte hem sen vid 15 tiden typ o tog det mest lugnt då vi väl kom hem....åt lite pizza o kolla på dumburken!
Igår då....hmm....ja vi körde Thias till barntimma sen va det till o lämna gubbens bil på lackeringsfirman så den är där nu...efter det knata vi in på Gjbil o berätta om min bil vad vi upplevt med ratten så dom skicka oss till langes o har tid på måndag för hjulinställning!
Hem hit sen o hämta mobil o napp som vi glömt.
Sen blev det att åka till Micke o kolla efter spegel till bilen så jag ser agnes från framsätet o bak.
Då vi parkerar utanför bil o fritid tittar Micke på bilen o grimaserar. Kliver ut o frågar varför o han sa att bilen låter väldigt illa o att den inte ska låta så. Hans kolega bad mig öppna osv o sa att det troligtvis kan vara vattenpimpen så det var bara att åka tillbaka till Gjbil o berätta detta så tid beställd för det med...*suck*
Men men sen va det dags o hämta Thias o sen bar det av till skopunkten. Köpte 2 par skor till honom o ett par till Agnes.
Luncha sen på Donken o efter det blev det kaffe hos Annicha. Mysigt!
Tiden rusa dock iväg snabbare än man ana så det blev bilen hem o fixa mat. Fiskpinnar o mos med hollandsås...haha!!! Gott gott!
Blev inte så mycket annat gjort sen...så vi satte oss o slappa vid tv framför city akuten o project runway...sen vart det sängen ganska snabbt efter det!!! *gäsp*
O idag då...ja Annso o Kjelle kom över en stund nu på morgon kvisten. Fixa fram lite kläder till tjejerna så dom har lite.
Ska väll ner o kolla i förådet sen efter lite porslin o så till dom.
MEN!!! Nu kommer det viktigaste!
Eftersom tjejernas rum va det som drabbades värst i branden hos dom så betyder juh det att tjejerna inte har leksaker o vice versa kvar. Så jag tänkte kolla kmed alla er som läser här (trots att ni kanske inte känner dom) o ringa runt dom flesta vänner o kolla om någon mer än jag vill bidra med lite pengar till tjejerna för nya leksaker o så.
behöver juh inte vara mycket men nåt litet bidrag iaf!
är ni intresserade kan ni juh alltid hojta till här o lämna nr osv eller ringa mig 0735425018 eller slänga iväg ett mail [email protected]
Lite från många kan bli mycket till två små tjejer! =)
Vet juh själv hur tacksam jag skulle bli!
Men höres!
PoK

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att hon har sina vänner som ställer upp =) Vi samlar redan för fullt här. =)

2009-04-22 @ 07:53:28
Postat av: anka

Hej, vi sågs hos senita igår :) KLart vi vill vara med o samla, tycker så synd om dem. Ska man ge pengar lr leksaker lr kläder? / annica

2009-04-27 @ 11:51:30
URL: http://anka8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0