Nu har vardagen börjat!

Japp, så e det!
Men börjar med att berätta om gårdagen. Va ut till silvan o kolla lite då dom har total utförsäljning. Hitta lite grejer som köptes hem men inte det jag kolla efter.
Åkte o åt lunch på Donken. När vi ätit klart kom Ogge o Emelie in...kul att träffa dom!
Sen bar det av hem o lämna bilen o hämta paketen o sen knata vi över till Senita o fira pojkarna.
Mycket stoj blev det med barnen och mycket surr på oss vuxna.
Men det var trevligt o gott.
Gick sen hem o Anders satte igång med köket o ventilationsgrejen som skulle fixas så nu ser det fördjävligt ut i köket! Dom kommer juh o gör nån mätning eller vad det  var idag!
Blev en ganska soft kväll igår. Jag hade ont i huvet så jag bänka mig framför tv:n o tog det mest lugnt.
Somna i fotöljen igen...hihi. Så det var att kliva ur den o gå o sova.
Idag har jag redan hunnit med en hel del. Klev upp halv 7 o klädde ungarna o åkte till Langes gummiverkstad med min bil. Hjulinställning ska ske.
Sen åkte vi hem hit i gubbens bil som han så snällt parkerat där borta.
Fixa lite frukost o sen satte jag mig ner o skrev allt jag ska göra o städa o så i lägenheten, rum för rum.
Hoppas att jag gör det oxå.
Ja som jag skrev så har juh vardagen börjat nu....lite ironisk!
Anders började säsongen idag. Så nu e det slut på att hitta på något med honom på veckorna.
Så nu är det dags för att sitta hemma igen o inte veta då han slutar eller kommer hem osv. Så nu är vardagen tillbaka. hahahahaha!
Vid 10 ska Thias upp till ögon. Alltid massa sjukhus men han tycker det är kul så det är juh bra så att han inte skulle tycka det va läskigt!
Då jag kommer hem därifrån ska jag väll ta o börja städa lite smått i köket. Usch känner juh inte alls för det egentligen. Skulle ha gjort det förra veckan med Anders hjälp men man vet juh hur det brukar bli. haha!
Ne nu ska jag inte klaga...haha...finns dom som har det värre!
Men men! Skriver väll mer sen o berättar hur allt har gott.
PoK så länge

Kommentarer
Postat av: Tanja

hallå hallå! kolla in bilderna från kalaset på min blogg. http://tanjawijola.blogg.se



användarnamn: kakanfet

lösen: cleosmal



du kan ju radera denna kommentar när du har sparat lösen å så! kraaaaaaaam

2009-04-28 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0